نسخه چاپی

قرارگاه عمار در آستانه تعطیلی

همزمان با حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری قرارگاهی به نام «عمار» از سوی برخی چهره‌ها تاسیس شد كه وظایفی بر عهده داشت. اما هر چه گذشت كمتر از این قرارگاه خبر شد به جز یك عنوان.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام مهدي طائب رئيس اين قرارگاه در گفت‌وگو با هفته نامه «پنجره» درباره اين قرارگاه گفت: دوستان عزيزي كه در آنجا دور هم جمع شده‌اند،‌همگي از جمله افرادي هستند كه به شدت در جاهاي مختلف مشغول هستند و دارند كار مي‌كنند. طائب ادامه داد: به همين دليل خيلي فرصت نمي‌كنيم كه دور هم جمع شده و جلساتي مانند جلسات احزاب برگزار كنيم.

درباره وضعيت كنوني قرارگاه عمار بايد گفت نه به صورت كامل تعطيل شده است و نه جلسات منظم و پيوسته‌اي برگزار مي‌شود.اين سخنران مذهبي در پاسخ به سوالي درباره عباراتي نظير كاسبين و ساكتين فتنه خاطرنشان كرد: وقتي كه جايي آتشي روشن مي‌شود،‌هر كسي از اين آتش بهره مي‌برد. ما اين مسئله را به‌طور مطلق نفي نمي‌كنيم اما حكايت كساني كه اين عبارت را مطرح كرده‌اند، حكايت كساني است كه تمام جبهه را رها كرده و در عوض، آن كسي را پر رنگ مي‌كنند كه در انتهاي خط مي‌گشته تا تركش‌ها را جمع كند و به اوراقچي‌ها بفروشد!

۱۳۹۱/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...