نسخه چاپی

رسایی: هاشمی قبل از نامه جنجالی استعفا داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی قبل از نوشتن نامه بدون سلام و والسلام به رهبر معظم انقلاب كه در جریان حوادث فتنه رخ داد، استعفا داده بود.

به گزارش نما، حجت الاسلام حمید رسایی در همایش نهم دی ماه که در تالار فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط معاون فرهنگی و خانواده سپاه شهرستان دشتی برگزار شد به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: هاشمی قبل از نامه جنجالی استعفا کرده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حادثه 9 دی هر چند که سه سال است از وقوع آن می‌گذرد اما این حادثه در دل و باور مردم وجود دارد و آن بصیرتی که در سه سال پیش مردم را به خیابان‌ها کشاند در تمام شهرستان‌ها و شهرهای کشور آن حالت همچنان وجود دارد و اگر لازم باشد حادثه 9 دی دیگری خلق خواهد شد.

وی با بیان اینکه چرا رهبر انقلاب 9 دی را یوم‌الله نامید خاطرنشان کرد: فرق 9 دی با روزهای دیگر در این است که در این روز حادثه‌ای اتفاق افتاد و مردم کشور اسلامی اوج عصبانیت و انزجار سه سال پیش در چنین روزی به نمایش گذاشتند.

رسایی افزود: چون حضور مردم در نهم دی ماه حضوری آگاهانه، همراه با اعلام برائت از دشمنان این انقلاب و اسلام بود رهبر انقلاب به این روز یوم الله گفتند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات 88 در تهران عده‌ای بودند که فکر می‌کردند شاید انتخابات درستی انجام نشده اما حوادثی که بعد از انتخابات اتفاق افتاد روز به روز هر حادثه روشنگری و بصیرت بیشتری ایجاد کرد و مردم دور جریان فتنه را خالی کردند و از آن‌ها جدا شدند و غیر از اندکی کسی نماند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جابه جا شدن آرای مردم و یا تقلبی که فتنه‌گران ادعا می‌کردند یک دروغ بزرگ بود.

سران فتنه از رفتار ضددینی در روز عاشورا حمایت کردند

وی اضافه کرد: آن‌هایی که در خیابان‌های تهران کف و سوت، هلهله و شعار مرگ بر ولایت فقیه می‌دادند و این‌ها مردم عادی نبودند، کسانی بودند که یا سابقه پیوند با منافقین داشتند یا بهایی بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: چون روسای فتنه از رفتار ضد دینی در روز عاشورا حمایت کردند مردم از این اقدام عصبانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دهم یک مشارکت 85 درصدی رقم زدیم و این خیلی مهم است.

رسایی افزود: انتخاب در کشورهایی که به قول خودشان دم از مهد دموکراسی می‌زنند مانند آمریکا و فرانسه با 35 درصد برگزار می‌شود و در انتخابات اخیر آمریکا 45 درصد مشارکت مردم اعلام شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی مردم با 85 درصد در انتخابات مشارکت و این برگ برنده در دست جمهوری اسلامی است و این در حالی است که دشمن نظام ما را متهم می‌کند که نظام ما یک نظام مردمی نیست.

رسایی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود اینکه تحریم می‌شوند 85 درصد پای صندوق‌های رای حاضر شدند و قبل از اینکه به فرد مورد نظر خود رای بدهد به جمهوری اسلامی و قانون اساسی رای دادند و این موجب عصبانیت فتنه‌گران می‌شود.

مردم اشرافیگری و مدیریت اشرافی را نمی‌خواهند

وی ادامه داد: مردم اشرافیگری و مدیریت اشرافی را نمی‌خواهند و از این که یک مسئولی مغرورانه با آن‌ها برخورد کند بدشان می‌آید و مردم با رای خود به این‌ها سیلی زدند.

رسایی گفت: یک سال قبل از انتخابات، فتنه‌گران فتنه سال 88 را با واژه دولت وحدت ملی کلید زدند و آمدند همایش 30 سال قانونگذاری را در مجلس گرفتند و همه نمایندگان دوره‌های مختلف، اعضای نهضت آزادی، ملی مذهبی‌ها، اصلاح طلبان آمریکایی و حتی یدالله سحابی را در مجلس جمع کردند.

رسایی به نامه بدون سلام و والاسلام هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب اشاره کرد یادآور شد: هاشمی قبل از نامه جنجالی استعفا کرده بود و نامه به رهبری نوشت که دود احزاب و برخی از مردم را می‌بینم یعنی اینکه نتیجه انتخابات اگر آن چیزی که ما می‌خواهیم نشد خیابان‌ها را به آتش می‌کشیم و کشیدند.

وی گفت: هرچه رهبری تلاش کرد جلوی این‌ها را بگیرد و حتی آقا پیغام داد و گفت آتشی که روشن کردید بعدا از اختیار شما بیرون خواهد آمد و همین‌طور شد، آتش را روشن کردند و در اختیار منافقین گذاشتند و غیرت نکرده و خود را از این‌ها جدا نکردند و با این آتش همراهی کردند.

خطبه‌های نماز جمعه هاشمی موجب خوشحالی دشمن شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: با اینکه رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تاریخی فضا را به سوی آرامش برد ولی باز فتنه‌گران توجه نکردند و یک ماه بعد از انتخابات همچنان در آتش فتنه می‌دمیدند.

وی با اشاره به اینکه 30 سال بود دشمنان ما می‌گفتند به نماز جمعه نروید اضافه کرد: هاشمی نماز جمعه‌ای را برگزار کرد که باعث خوشحالی دشمن شد.

رسایی با اشاره به اینکه مردم دینمدار، انقلاب عاشورایی از این حرکت‌ها بدشان می‌آمد خاطرنشان کرد: بعضی‌ دخترها و پسرها در نماز جمعه سوت و کف می‌زدند و خطیب نماز جمعه هم هیچ وقت این کارها را نهی نمی‌کرد و تازه خوشش می‌آمد و استقبال هم می‌کرد.

رسایی با بیان اینکه بعضی‌ها مردم را بی‌عقل فرض می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما دارای مردمی با بصیرت هستیم و مطلب را خوب می‌گیرند و دوست و دشمن را تشخیص می‌دهند.

پول سفرهای خارجی مهدی هاشمی از دانشگاه آزاد تامین می‌شود

رسایی یادآور شد: مهدی هاشمی پول سفرهای خود به خارج از کشور را از دانشگاه آزاد می‌داد.

رسایی گفت: مهدی هاشمی به همراه مسئول ستاد موسوی به بعضی از اراذل و اوباش تهران قرارداد بسته بودند که اگر یک میدان به آتش کشیده شود دو تا سه میلیون تومان پول بدهند و همه این‌ها برنامه‌ریزی شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عظمت در دل‌های شما مردم است، افزود: در 9 دی هیچ نقطه‌ای از کشور نبود که مردم تجمع میلیونی نداشته باشند و عظمت روز نهم دی را صدا و سیما نمی‌تواند به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: مردم در روز نهم دی ماه با حضور در خیابان‌ها سیلی را به صورت فتنه‌گران و راس فتنه زدند.

رسایی بیان کرد: رمز آشوب در سال 88 ادعای تقلب بود و الان برنامه دیگری دارند و برای این انتخابات هم برنامه‌ریزی کردند.

آزادترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود

وی افزود: مردمی که در 9 دی تو دهن فتنه‌گران زدند در انتخابات آینده هم اگر ببینند کسی با شعار انتخابات آزاد مقدمه یک آشوب و اغتشاش را فراهم می‌کند بازهم در دهانش می‌زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادترین انتخابات در کره زمین در نظام جمهوری اسلامی است و کمترین اشتباه در انتخابات جمهوری اسلامی است زیرا در انتخاباتش مردم ناظر، مجری و کاندیداها هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما کسی را دوست دارند که در مسیر ولایت است و اگر از مسیر ولایت خارج شد مردم با کسی تعارف ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در نهم دی ماه ثابت کردند که از آقایان اسم و رسم‌دار که شش محافظ دارند بیشتر می‌فهمند زیرا بعضی از این‌ها سکوت کردند و این‌ها کاسبین فتنه بودند.

رسایی تصریح کرد: بهترین کار نگاه کردن به دهان ولی است زیرا هر چه ولی فقیه می‌گوید و در آن مسیر حرکت کنیم تضمین شده است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...