نسخه چاپی

دبير كل حزب موتلفه اسلامي:

شعار مهرورزی را فراموش كرده اند

عکس خبري -حبيبي: "آل اسحاق" گزينه موتلفه نيست

محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دخالت بیگانگان در انتخابات آینده و تكرار شرارت های عوامل فتنه در انتخابات گفت: انتخابات آزاد كلید واژه فتنه سازان خارجی و عوامل فتنه در داخل برای بازتولید فتنه 88 شده است.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دخالت بیگانگان در انتخابات آینده و تکرار شرارت های عوامل فتنه در انتخابات گفت: انتخابات آزاد کلید واژه فتنه سازان خارجی و عوامل فتنه در داخل برای بازتولید فتنه 88 شده است.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت افزود: تردیدی نیست که انتخابات پس از انقلاب، واقعی، آزاد، جدی و رقابتی بوده است و همین دلیل مشارکت سیاسی مردم در رجوع به آراء عمومی طی سه دهه گذشته می باشد.
حبیبی با اشاره به توطئه های دشمن تصریح کرد: همانطور که در فتنه 88 کلید واژه "تقلب" رمز آشوب بود، این بار کلید واژه "انتخابات آزاد" را برای فتنه جدید به عنوان رمز آشوب انتخاب کرده اند و می خواهند بگویند انتخابات آزاد نیست و از پیش نتایج آن را زیر سوال ببرند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به نشست جبهه پیروان خط امام و رهبری در پنجشنبه گذشته بیان داشت: حزب موتلفه اسلامی در مسیر همگرایی اصولگرایان در چاچوب راهبردهای جبهه پیروان خط امام و رهبری عمل خواهد کرد. ما تحرکات دشمن را در انتخابات رصد می کنیم و اجازه مداخله خارجی در رقابت های سیاسی را نمی دهیم.
وی افزود: عده ای در داخل با آشوب آفرینی، برای سلطه قدرتهای خارجی زمینه سازی می کنند. نخبگان باید به هوش باشند. مردم با بصیرت مثال زدنی خود در برابر این پدیده ایستاده اند و در آینده هم خواهند ایستاد.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گفت وگوهای ایران با 1+5 بیان داشت: محاسبات جدید غربیها در این دوره از مذاکرات غلط، مغشوش و مطابق با واقع نیست. ایران در اوج قدرت و رهبری معظم انقلاب در اوج اقتدار است. اگر فکر می کنند که می توانند امتیازی بگیرند اشتباه می کنند.
وی ادامه داد: نتیجه فشار ها این است که ایران از ان پی تی خارج شود و این نتیجه ای نیست که مطلوب آنها باشد، البته ملت ایران در آرزوی چنین روزی است که آب پاکی را برای همیشه به روی دست آنها بریزد و تکلیف را یکسره نماید.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اصرار آمریکائی ها برای گفت وگوی دو جانبه را یک نیرنگ دانست و اظهار داشت: آمریکا و اروپا در رکود و بحران اقتصادی دست و پا می زنند. آنها با سیلی ملت ها در بیدای اسلامی در منطقه روبرو هستند، لذا دنبال کسب آبرو و فرار از این مخمصه هستند. آنها می خواهند روی مذاکرات دو جانبه مانور دهند و برای خود کسب وجهه کنند.
وی افزود: غرب باید بداند ملت ایران برای پیشنهاد مشروط و یکطرفه آنها پشیزی قائل نیست و حاضر نیست حتی نگاهی به آن پیشنهاد ها بیندازد.
حبیبی در بخش دیگری از این گفت و گو درخصوص برکناری وزیر بهداشت گفت: خانم دستجردی بنا بر اظهارات قبلی رئیس جمهور از وزرای کار آمد دولت بود، به تعبیر رئیس جمهور نمره او در اجرا 20 بود، مردم سوال می کنند چرا برخی وزرای کار آمد دولت هر از گاهی مورد بی مهری قرار می گیرند و رئیس جمهور شعار مهرورزی را حتی در دایره همکران خود به فراموشی سپرده است.
وی افزود: رئیس جمهور باید صبوری کند و صدای نقد را در درون کابینه با عزل وزیر خاموش نکند. رئیس جمهور محترم سوال و استیضاح در مجلس را بر نمی تابد اما خود در سوال و استیضاح وزرا تا عزل مصرانه پیش می رود.
وی در ادامه تصریح کرد: دولت ماههای پایانی خود را می گذارند، این نوع واکنش های عجولانه و شتابزدگی در برکناری ها بی ثباتی می آورد و افکار عمومی این نوع برخورد ها را نمی پذیرد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در خصوص موضوعات بودجه سال 92 و تکالیفی که بر عهده دولت است، اظهار داشت: تاخیر در تسلیم بودجه به مجلس معقول نیست، همچنین تاخیر در تسلیم تفریغ بودجه از سوی دیوان محاسبات هم مهم است و باید به آن اعتنا کرد. مجلس و دولت باید با چشمان باز به اعداد و ارقام بودجه سال آینده نگاه کنند.
وی افزود: اولین موضوع جدی آن است که تهدید ها و فرصت های افزایش نرخ ارز در بودجه آینده مورد مطالعه قرار گیرد. همچنین کارشناسان باید بگویند با افزایش نرخ ارز چه اتفاقاتی در بودجه سال 91 افتاده است.
حبیبی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها مشکل جدیدی پدید نمی آورد به شرطی که دولت قانون هدفمندی یارانه ها را درست اجرا کند. البته ما همچنان وعده اخیر رئیس جمهور را در چند برابر کردن یارانه ها فاقد پشتوانه کارشناسی می دانیم .دیوان محاسبات باید گزارش تفریغ فاز اول را بدهد تا معلوم شود نقاط قوت و ضعف قانون و نیز اجرا چیست.
وی افزود: رقم دقیق پرداخت یارانه بستگی به درآمد حاصل از افزایش قانونی فرآورده های نفتی دارد. چانه زنی در مورد میزان پرداخت باید منطبق بر درآمدهای حاصله باشد.
حبیبی در پاسخ به سوالی در مورد تحولات منطقه در اوضاع سوریه بیان داشت: تروریست ها برای نخستین بار در برخورد با مردم سوریه دست به سلاح شیمیایی برده اند و شماری را کشته اند. ادامه این وضعیت اوضاع را بغرنج تر می کند. کسانی که سلاح شیمیایی در اختیار تروریست ها گذاشته اند باید در دادگاه های جنایت جنگی پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: دولت سوریه بر اوضاع مسلط است. حتی اگر بر فرض محال تروریستها موفق به غلبه بر دولت شوند محال است بتوانند با این همه جنایت در سوریه حکومت کنند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی اولین جوشش انقلابی در برابر جنایات بی شمار واقعه عاشورا بود. این جوشش انقلابی حاوی یک افشاگری تاریخی در عمل بود و در نهضت های اسلامی در تاریخ آثار خود را نشان داد.
وی افزود: انقلاب اسلامی در پی اربعین های مکرر شهدای سالروز قیام تاریخ مردم قم به وجود آمد و ملت ما از اربعین حسینی این الگو را گرفته بودند.
حبیبی با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی گفت: قیام تاریخی حماسه 9 دی هم یک افشاگری در عمل بود این قیام چشم فتنه در ایران اسلامی را کور کرد و برای همیشه فتنه گران را پشیمان ساخت.

۱۳۹۱/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...