نسخه چاپی

منچستریونایتد رسماً سولسشایر را كنار گذاشت/ كریك؛ مربی موقت

عکس خبري -منچستريونايتد رسماً سولسشاير را کنار گذاشت/ کريک؛ مربي موقت

باشگاه منچستریونایتد سرانجام به همكاری‌اش با سرمربی نروژی خود پایان داد.

به گزارش نما، باشگاه منچستریونایتد امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با توافقی دوجانبه قرارداد اولگنار سولسشایر را فسخ کرده و به طور رسمی به همکاری‌اش با این مربی نروژی پایان داد. منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۴ بر یک مغلوب میزبان خود واتفورد پایین جدولی شد تا پنجمین شکست خود در هفت بازی اخیر لیگ برتری را تجربه کند و همین شکست کافی بود تا کاسه صبر مدیران باشگاه لبریز شود و او را کنار بگذارند.

سولسشایر که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، در این مدت باعث پیشرفت‌هایی در این تیم شد اما نتایج و عملکرد این تیم نشان داد که شیاطین سرخ هنوز قادر به رقابت با تیم‌هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و لیورپول نیست. این مربی ۴۸ ساله در این مدت در ۱۶۸ بازی هدایت من‌یونایتد را برعهده داشت و آمار ۹۱ برد، ۳۷ تساوی و ۴۰ برد (۵۴.۱۷ درصد برد) را از خود برجای گذاشت.

در حالی که از براندن راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی، زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن و اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی آژاکس به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد یاد شده است، هدایت این تیم در بازی‌های پیش رو به طور موقت به مایکل کریک سپرده شد و اعلام شده باشگاه تا پایان فصل یک مربی موقت برای تیم در نظر خواهد گرفت و پس از آن به یک گزینه قطعی فکر خواهد کرد.

منچستریونایتد که در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده و با چلسی صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف دارد، حالا باید خود را آماده بازی خارج از خانه سه‌شنبه شب با ویارئال در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...