نسخه چاپی

رشیدی: دروازه‌بان استقلال من را یاد بیرانوند انداخت/ هواداران از مجیدی جام می‌خواهند

عکس خبري -رشيدي: دروازه‌بان استقلال من را ياد بيرانوند انداخت/ هواداران از مجيدي جام مي‌خواهند

منصور رشیدی پیشكسوت تیم فوتبال استقلال با تعریف و تمجید از عملكرد دروازه‌بان جوان این تیم گفت كه حضور او در میدان نقطه عطف بازی با نساجی مازندران بود.

به گزارش نما، منصور رشیدی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال نسبت به بازی‌های گذشته هماهنگ‌تر بود، اما بازی دلچسب نبود و چیزی نبود که می‌خواستیم. سال گذشته از هفته اول می‌گفتیم خط دفاع هماهنگ نیست و باید بیشتر کار شود که این اتفاق نیفتاد. در مورد خط میانی هم صحبت کردیم که این تیم نیاز به بازیکنی مثل علی کریمی و امید ابراهیمی دارد تا بازی را بچرخانند، اما توجهی نشد. امسال هم این مشکلات به نوعی دیگر وجود دارد.

«در خط حمله کوین یامگا و رودی ژستد شاید در بازی‌های قبلی خوب کار کرده باشند، اما در حد بالایی نیستند.»، وی با بیان این جمله افزود: نقطه مثبت و عطف بازی، آوردن یک دروازه‌بان جوان در ترکیب اصلی استقلال بود. استفاده از علیرضا رضایی درست بود، اما ای کاش ابتدا دقایقی به او بازی داده می‌شد تا بیشتر جا بیفتد و بعدها بتواند مقابل 70 تا 100 هزار نفر مشکلی برای دروازه‌بانی نداشته باشد. اینکه استقلال سه گلر در سطح بالا دارد، نعمتِ الهی است. امیدوارم هر سه دروازه‌بان رقابت خوبی داشته باشند و هر کدام که آماده‌تر است، درون دروازه قرار بگیرد. رضایی هم باید از سیدحسین حسینی و رشید مظاهری یاد بگیرد تا در آینده شرایط بهتری داشته باشد.


پیشکسوت و دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد علیرضا رضایی درون دروازه آبی‌پوشان ادامه داد: رضایی مرا یاد علیرضا بیرانوند انداخت. فکر کنم سال 89 یا 90 بود که بیرانوند را در تمرین تیم امید نفت دیدم. فرزند خودم هم با آنها تمرین می‌کرد. به من گفتند دروازه‌بانی از لرستان آمده و بهتر است یکبار در تمرین تیم امید نفت حضور یابم. در اولین جلسه دیدم پسر لاغر اندام و سیه چرده‌ای در تمرین «ورجه وورجه» می‌کند. همان جلسه اول او را به تمرین تیم فوتبال امید بردم. رشید مظاهری و سیدحسین حسینی را هم به همین صورت به تمرین تیم امید بردیم. حامد لک نیز شرایطی مشابه این را داشت. قد بیرانوند بلند بود و زمانی که علیرضا رضایی را درون دروازه استقلال دیدم، یاد بیرانوند افتادم.

رشیدی در پایان گفت: امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود. این تیم چند فصل است که جام نیاروده و باید روند رو به رشدی داشته باشد. امسال فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته است و مسئولیت سنگینی دارد. به طور حتم فشار روی مجیدی زیادی است، اما هواداران این فصل جام می‌خواهند و باید خواسته آنها اجابت شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...