نسخه چاپی

شكست ضدانقلاب در ماهیگیری از زاینده رود/ وقتی نه آب بهانه شد و نه اصل نظام نشانه رفت

عکس خبري -شکست ضدانقلاب در ماهيگيري از زاينده رود/ وقتي نه آب بهانه شد و نه اصل نظام نشانه رفت

فاضل میبدی در روزنامه آرمان نوشت: تا دیرنشده بیاییم دست از برخی رویكردها و شعارها برداریم و تمام هم و غم خود را در جهت نجات مردم ایران به كار بریم.

به گزارش نما؛ فاضل میبدی در تازه ترین یادداشت خود در روزنامه اجاره‌ای آرمان هم دست از ماهیگیری بر نداشته و مدعی شده است تا سیاست خارجی ما اصلاح نشود بحران آب نظیر مسئله زاینده رود حل نمی شود! این چهره اصلاح طلب در زمان کم آبی خوزستان در مردادماه گذشته هم گفته بود: «مشکل خوزستان با تغییر نوع تعامل با دنیا حل می‌شود».

نکته جالب تر یادداشت میبدی آن است که ظاهرا برخی اصلاح طلبان از اعتراض مسالمت آمیز و به دور از تخریب و اغتشاش کشاورزان و گروهی از مردم اصفهان لذت نبرده اند و سعی میکنند از این موضوع دستاویزی برای تهدید نظام درست کنند. میبدی گفته است: «اعتراضی که در کف تفتیده زاینده رود صورت گرفت، ممکن است در آن جا پایان نیابد. اگر تدبیر جدی صورت نگیرد، با بحران بزرگتری مواجه خواهیم بود».

بخش هایی از یادداشت فاضل میبدی را در ادامه خواهید خواند:

*اعتراضی که در کف تفتیده زاینده رود صورت گرفت، ممکن است در آن جا پایان نیابد. اگر تدبیر جدی صورت نگیرد، با بحران بزرگتری مواجه خواهیم بود.

*اگر دقیق مدیریت نکنیم مساله آب ما را با بحران‌های بزرگتری مواجه خواهد کرد. تا دیرنشده بیاییم دست از برخی رویکردها و شعارها برداریم و تمام هم و غم خود را در جهت نجات مردم ایران به کار بریم.

*حل معضل آب، تورم وگرانی، بلوکه شدن ارزهای زیادی در برخی بانک‌های خارج، از هم جدا نیست. تا سیاست خارجی ما با تیغ تجدیدنظر، جراحی نگردد، نه تنها بحران آب که هیچ بحرانی درست حل نخواهد شد. امید است مذاکره پیش‌رو طوری در چرخه دیپلماسی قرار گیرد، که سایه شوم تحریم‌ها از سر این مردم کنار برود.

۱۴۰۰/۹/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...