نسخه چاپی

ماده‌ای كه آب روی آتش فشارخون است

عکس خبري -ماده‌اي که آب روي آتش فشارخون است

بَره موم ماده‌ای شبیه موم و از تولیدات زنبور عسل است، حالت آن خمیری شكل و چسبناك با بوی مطبوع كه رنگ آن از سبز تا قهوه‌ای تیره متغیر است.

به گزارش نما، بره موم ماده بسیار مفیدی به شمار می‌رود. اما برای توضیح ارتباط این ماده در درمان فشار خون ابتدا بایستی به خواص بره موم آشنا شوید:بره موم ماده‌ای ادرار آور است و همچنین یک ضد ویروس و ضد قارچ قوی به شمار می‌رود. بره موم به تأمین اکسیژن نیز کمک می‌کند؛ همچنانکه سطح قند خون را حفظ کرده و آن را طبیعی نگه می‌دارد. بره موم همچنین ماده‌ای مفید برای به تعویق انداختن نشانه‌های پیری است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

بره موم همچنین به بهبود فشار خون در افراد کمک کرده تا به میزان فشار طبیعی برسند. بره موم همچنین در درمان بسیاری از بیماری‌های قلبی مانند تصلب شرایین و نیز درمان مشکل فشارخون بالا کاربرد دارد.

اگر در معرض هر گونه فرآیند مسمومیت قرار بگیرید، این ماده مشکل مسمومیت غذایی را حل می‌کند. بره موم پوست را مرطوب می‌کند و زیبایی و تراکم مو را برای خانم‌ها حفظ کرده و از ریزش یا شکافتن آن به خصوص در فصل تابستان جلوگیری می‌کند. این ماده همچنین با عفونت‌های دستگاه تناسلی در مردان و زنان مقابله می‌کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۱۴۰۰/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...