نسخه چاپی

بسیج كلید طلایی حل مشكلات كشور است/ تشكیل بسیج نوجوانان در سپاه تهران بزرگ

عکس خبري -بسيج کليد طلايي حل مشکلات کشور است/ تشکيل بسيج نوجوانان در سپاه تهران بزرگ

سردار حسن حسن‌زاده گفت: بعد از گذشت ۴۲سال از پیروزی انقلاب اسلامی بركسی پوشیده نیست كه بسیج همان كلید طلایی حل همه مشكلات كشور است.

به گزارش نما، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران در مراسم تجمع بزرگ ۵هزار نفری بسیجیان تهران که صبح امروز در مصلی تهران برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۴۲سال از پیروزی انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست که بسیج همان کلید طلایی حل همه مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: در تهران بزرگ طی یک سال اخیر سیاست‌های کلانی را دنبال می‌کنیم که یکی از این راهبردها احیا و به ظرفیت رساندن مساجد و پایگاه‌های محلات است که در این رابطه گفتمان سازی و جریان سازی خوبی در تهران بزرگ صورت گرفته است.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران افزود: توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان موجب شده تا بسیج نوجوانان در بسیاری از پایگاه‌های بسیج در حال شکل‌گیری باشد. علاوه بر این در راستای توجه به محلات اسلامی نیز اجرای این طرح در تهران به اجرا در آمده و در آینده نزدیک مدیرت محله‌محور را با مطالبه‌گری و توانمند کردن مردم در محلات شاهد خواهیم بود.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه در عرصه آمادگی دفاعی نیز سپاه تهران بزرگ ۳۰۰ گردان آماده و مجهز دارد، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه در فراخوان‌های مختلف در میدان حضور می‌یابند؛ در همین رابطه آخرین فراخوان این عزیزان جمعه ۲۱ آبان صورت گرفت.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...