نسخه چاپی

تابلو فرش مقاومت شهدای ایلام تقدیم رهبر معظم انقلاب شد

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) گفت: تابلو فرش نماد مقاومت و ایثار سه هزار شهید ایلام تقدیم رهبر معظم انقلاب شد و مورد رضایت ایشان قرار گرفت.

به گزارش نما ، سردار جمال شاکرمی در اجلاسیه دانشجویی شهدای دانشجوی استان در دانشگاه تابلو فرش مقاومت شهدای ایلام تقدیم رهبر معظم انقلاب شدایلام اظهار داشت: در دیدار اعضای کنگره ایلام با مقام معظم رهبری، ایشان به شهدای میمک، واقعه بمباران زمین ورزشی چوار و دیگر وقایع دفاع مقدس ایلام اشاره فرمودند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای کنگره شهدای ایلام با ایشان تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند ایلامیان همانند صخره میمک در جنگ هشت ساله جانانه در برابر دشمن بعثی مقاومت کردند.

سردار شاکرمی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در چنین مناطق جنگ زده و مقاوم شهیدانی همچون رضایی نژاد تربیت می‌شوند و برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراسم دیدار اعضای کنگره ایلام با مقام معظم رهبری یازدهم آذرماه سالجاری در سیمای ملی پخش خواهد شد افزود: تمامی اقدامات انجام شده در کنگره سه هزار شهید ایلام که تاکنون انجام شده و ادامه خواهد داشت برای گرامیداشت و احترام به شهدای  والا مقام دفاع مقدس است.

سرپرست دانشگاه ایلام نیز در این اجلاسیه، با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، از جمله بسیج دانشجویی و مدیریت سایر دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: شهید علاوه بر بهره‌مندی از این نام که از نام‌های خداوند است، دارای حیات واقعی است و با برخورداری از حیات جاودانه در جهان هستی تاثیرگذار است.

دکتر طاهر علی‌محمدی گفت: ویژگی دیگر شهید که امام خمینی(ره) نیز از آن به عنوان «نظر کردن به وجه‎الله» است، یعنی به خدا نگاه می‌کند و عالِم به عالم ملکوت است و غیبی برای او وجود ندارد و به قول سردار حاج قاسم سلیمانی،  شرط شهید شدن شهید بودن است یعنی باید ویژگی هایی داشت تا بر پیشانی فرد ، مهر شهادت بخورد.

اجلاسیه شهیدان دانشجو با حضور فرمانده انتظامی استان، رییس دانشگاه ایلام، خانواده‌های شهید دانشجو و جمعی از مسوولان استانی در سالن شهید حیدری دانشگاه ایلام امروز برگزار شد. کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از چهارم تا ۱۱ آذر ماه به مدت هشت شبانه روز با برنامه‌های متعدد در حال برگزاری است.

 


منبع: خبرگزاری صداوسیما

۱۴۰۰/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...