نسخه چاپی

رصد جدی وضعیت انبارهای اموال تملیكی در خراسان‌جنوبی

رصد جدي وضعيت انبارهاي اموال تمليکي در خراسان‌جنوبي

دادستان بیرجند گفت: موضوع رسیدگی به وضعیت كالاهای توقیفی در انبارهای سازمان اموال تملیكی بنا بر دستور رئیس سازمان قوه قضائیه كشور به جد در استان رصد می شود.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام «علی نسائی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در ارتباط با دستور رئیس قوه قضائیه کشور مبنی بر ساماندهی به وضعیت انبار اموال تملیکی و درخواست از مسؤولان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور ظرف دو ماه آینده جهت صیانت از حقوق عامه در این خصوص اظهارداشت: ماندن این کالاها در انبارها به ضرر مردم و کشور است.

وی با بیان اینکه این موضوع به جد در استان رصد می‌شود، تصریح کرد: براساس اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان 9 میلیارد تومان از این اموال فروخته شده و 12 میلیارد تومان باقی مانده است.

دادستان بیرجند گفت: کالاهای قاچاقی که در انبار اموال تملیکی باقی مانده باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

افزایش ۱۰ درصدی پرونده‌های قاچاق ثبت شده در سازمان اموال تملیکی استان

محمدحسین شیخ زاده، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی نیز در ادامه این گفت‌وگو ضمن مساعد دانستن اوضاع استان اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۱۶۲ پرونده قاچاق با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۶۱۵ فقره از این پرونده‌ها در مسیر انجام قرار گرفته است.

شیخ‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته پرونده‌ متروکه در استان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد پرونده‌های متروکه استان دو فقره بوده که این پرونده‌ها به مزایده گذاشته شده که عملا تعداد پرونده‌های متروکه امسال نیز صفر می‌شود.

فارس

۱۴۰۰/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...