نسخه چاپی

قالیباف در صحن مجلس:

بسیج عزت را برای كشور به ارمغان آورد/ تقدیر از فعالیت‌های «نداجا»/ رئیس‌جمهور به دلیل شركت در اجلاس اكو در جلسه رای اعتماد حضور ندارد

عکس خبري -بسيج عزت را براي کشور به ارمغان آورد/ تقدير از فعاليت‌هاي «نداجا»/ رئيس‌جمهور به دليل شرکت در اجلاس اکو در جلسه راي اعتماد حضور ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریك روز نیروی دریایی ارتش گفت: از رشادت‌های نیروهای مسلح كشور تقدیر و تشكر می‌كنم.

به گزارش نما، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش، گفت: در هفتم آذر ماه سال ۵۹ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفقیت بسیار بزرگی را در ناوچه پیکان به دست آورد و توانست مجموعه نیروی دریایی رژیم بعثی عراق را در آن عملیات منهدم کند.
وی بیان کرد: روز نیروی دریایی ارتش را به همه دریادلان دلاور نیروی دریایی ارتش تبریک می‌گویم. مجلس شورای اسلامی از رشادت‌های فرزندان غیور نیروهای مسلح در نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج‌فارس و در دوردست و نزدیک دارند، تقدیر و تشکر می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجیان به ویژه شهدای بسیجی عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند و رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون به دوش کشیدند و همیشه در میدان بودند.

قالیباف متذکر شد: روز جمعه گذشته اولین سالگرد شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان بود که رژیم تا بُن دندان مسلح و کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آنها، این دانشمند هسته‌ای ایران را به شهادت رساندند که مجدداً شهادت وی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم فعالیت‌های علمی و درخشان شهدای هسته‌ای در توسعه مراکز تحقیقاتی در حوزه هسته‌ای کشور مورد توجه قرار گیرد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...