نسخه چاپی

جبار كوچكی‌نژاد در گفتگو با نما:

مجلس باید بیش از گذشته به اقتصاد ومعیشت مردم ورود كند

عکس خبري - مجلس بايد بيش از گذشته به اقتصاد ومعيشت مردم ورود کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه مجلس باید به موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش ورود كند، بیان داشت: در حال حاضر یكی از دغدغه های اصلی مردم امور اقتصادی است این در حالی است كه برخی قوانین اقتصادی و معیشتی كه تصویب می شود دولت به درستی آن را اجرا نمی كند و مجلس باید در این زمینه وارد گفتگو با دولت شود.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به راهکارها در زمینه بهبود اقدامات مجلس گفت: مجلس یازدهم از ابتدا خیزی برای پرداختن به امور نظارتی بر داشت اما تاکنون که نیمی از این مجلس سپری شده، نتیجه لازم با توجه به حجم موضوعات نظارتی، کسب نشده است.

وی ادامه داد: این مسئله به خودی خود ضعف مجلس تلقی می شود و مردم انتظار دارند که مجلس در بعد نظارتی بیش از ابعاد دیگر ورود کرده و به آن بپردازد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید امور مربوط به موضوعات نظارتی را به سرانجام برساند.

کوچکی نژاد بیان داشت: این مسئله به ویژه به موضوع تحقیق و تفحصات مجلس منتهی می شود چراکه متاسفانه بسیاری از این تحقیق و تفحصات به سرانجام لازم دست پیدا نمی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان داشت: بخش دوم انتظارات از مجلس مربوط به اصلاح ساختار بودجه و برنامه های توسعه ای کشور است لذا بنده معتقدم در این دو بخش هم باید مجلسی یکسری اقدامات اساسی را مد نظر خود قرار دهد و در هماهنگی با دولت مسیر نظارتی خود را طی کند.


این نماینده مجلس با بیان اینکه باید در زمینه بررسی طرح‌ها در مجلس دقت لازم صورت گیرد، بیان داشت: باید بررسی برخی طرح ها از جمله طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس مقداری شفاف‌تر پیگیری می شد و اطلاع‌رسانی مجلس در این زمینه بیشتر صورت می گرفت چراکه مردم در زمینه این طرح ابهامات زیادی دارند و مجلس باید به این ابهامات پاسخ قانع کننده ای بدهد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه مجلس باید به موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش ورود کند،بیان داشت: در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی مردم امور اقتصادی است این در حالی است که برخی قوانین اقتصادی و معیشتی که تصویب می شود دولت به درستی آن را اجرا نمی کند و مجلس باید در این زمینه وارد گفتگو با دولت شود.

۱۴۰۰/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...