نسخه چاپی

فریبا: نباید داوری انتخاب می‌كردند كه قهرمانی را از استقلال گرفت/ پرسپولیس بهتر از استقلال از موقعیت‌ها استفاده می‌كند

عکس خبري -فريبا: نبايد داوري انتخاب مي‌کردند که قهرماني را از استقلال گرفت/ پرسپوليس بهتر از استقلال از موقعيت‌ها استفاده مي‌کند

پیشكسوت باشگاه استقلال مدعی شد كه پرسپولیس تیمی است كه بهتر از استقلال از موقعیت‌ها استفاده می‌كند و شاگردان فرهاد مجیدی باید در بازی روز شنبه با تمركز بالا عمل كنند.

به گزارش نما، بهتاش فریبا درباره وضعیت استقلال در آستانه دربی و از دست دادن هشت امتیاز در چهار بازی اخیر گفت: امتیاز از دست دادن برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خوب نیست، ولی نکته‌ای که ما را امیدوار می‌کند بازی خوبی بود که استقلال در آبادان انجام داد. این تیم شش موقعیت بالای ۹۰ درصد داشت، ولی متأسفانه مشکل گل نزدن باعث شد تا استقلال برنده از زمین خارج نشود. البته فوتبال در کنار تاکتیک و سیستم، فاکتوری مثل شانس هم دارد که استقلال در این بازی بدشانس بود. این بهترین بازی استقلال در هفت مسابقه امسال بود، ولی استفاده نکردن از ضربات آخر به ضرر این تیم تمام شد.

وی با انتقاد از سازمان لیگ و کمیته داوران عنوان کرد: این درست است که داوران ما قشر زحمت‌کشی هستند و با دستمزد کم داوری می‌کنند، ولی صحبت من با سازمان لیگ و کمیته داوران است. وقتی آقای اکبریان به‌عنوان داور مسابقه انتخاب شد، باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که خواهان تغییر داور مسابقه است، چون نسبت به این داور پیش‌زمینه فکری داشتند. اکبریان در همین بازی با صنعت نفت با یک اشتباه قهرمانی را از استقلال گرفت و نباید داوری که باعث ناکامی تیم در قهرمانی شد، برای این بازی انتخاب می‌کردند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: در همین بازی هم دو پنالتی برای استقلال گرفته نشد که حتی کارشناسان برنامه فوتبال برتر هم تأیید کردند. در حال حاضر فوتبال ما نیاز به VAR دارد تا اینقدر حق تیم‌ها خورده نشود. شما می‌بینید که چقدر در این زمینه از فدراسیون انتقاد می‌شود. آیا به آنها بر نمی‌خورد؟!

فریبا راجع به دربی تهران و اینکه استقلال می‌تواند برنده این بازی شود، اظهار داشت: بله، استقلال می‌تواند در دربی برنده شود به شرطی که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند. پرسپولیس ساختار تیمی خوبی دارد و از فرصت‌های کم بهترین استفاده را می‌برد و بهتر از استقلال از موقعیت‌ها استفاده می‌کند. با این حال امیدوارم استقلال برنده از زمین خارج شود. از طرفی امیدوارم دربی به دور از جنجال و حاشیه باشد و شاهد یک بازی جذاب باشیم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...