نسخه چاپی

سر نخ واضح امباپه درباره برنامه‌اش برای پیوستن به رئال مادرید

عکس خبري -سر نخ واضح امباپه درباره برنامه‌اش براي پيوستن به رئال مادريد

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در اظهارنظری معنادار به تمایل خود برای بازی در رئال مادرید اشاره‌ای غیرمستقیم داشت.

به گزارش نما، آینده کیلیان امباپه یکی از داغ‌ترین سوژه‌های دنیا فوتبال بوده و هست. مهاجم فرانسوی پاری سن‌ژرمن آخرین فصل قراردادش با این تیم را سپری می‌کند و تا الان خبری از تمدید آن نبوده و به نظر هم نمی‌رسد که تا پایان فصل چنین اتفاقی رخ دهد. گفته می‌شود که او نمی‌خواهد به بازی در PSG‌ ادامه دهد و در پایان فصل پارک دو پرنس را برای پیوستن به رئال مادرید ترک خواهد کرد. اگر این چنین باشد او ماه آینده با بازگشایی بازار نقل و انتقالات می‌تواند مذاکرات اولیه خود را با رئالی‌ها انجام دهد، بدون آنکه PSG بتواند مانعی سر راهش قرار دهد.

امباپه تاکنون به صورت مستقیم درباره علاقه‌اش به بازی در رئال مادرید بیان نکرده اما اظهارنظر جدید او در گفت‌وگو با هموطنش سرشناسش تیری آنری در یکی از برنامه‌های شبکه آمازون پرایم احتمال رفتن این ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو را قوت بخشیده است.

در این برنامه تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و تیم‌های آرسنال و بارسلونا از امباپه درباره اینکه آیا می‌تواند به زبان اسپانیولی صحبت کند سؤال می‌پرسد و او در پاسخ می‌گوید: اسپانیولی من هم مانند انگلیسی‌ام بسیار خوب است. این به خاطر آن است که همیشه خواستم یک بازیکن بزرگ باشم. در فوتبال داشتن شخصیت خوب به اندازه کیفیت بازی خوب مهم است. امروز شما دیگر نمی‌توانید یک ستاره بین‌المللی باشید و فقط به زبان فرانسوی صحبت کنید. این واقعاً بی‌معنی است. وقتی به اسپانیا می‌روی باید بتوانی اسپانیایی صحبت کند. اینطوری همه چیز بهتر می‌شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...