نسخه چاپی

توضیح پرسپولیس در مورد مبلغ انتقال حقیقی

باشگاه پرسپولیس پس از اظهار نظر سرپرست فجرسپاسی در مورد مبلغ قرارداد رضا حقیقی، توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، پس از انتقال رضا حقیقی از فجرسپاسی به پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی در مورد میزان قرارداد این بازیکن مطرح شد اما صبح امروز دوشنبه محمد عاری سرپرست فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد پرسپولیس یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای جذب حقیقی هزینه کرده است.

به دنبال انتشار این خبر ، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد مبلغ قرارداد بازیکن جدید تیم فوتبال این باشگاه ارائه کرد. حسین قدوسی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: ضمن احترامی که برای سرپرست فجرسپاسی قائلیم اما باید اعلام کنم که رقم مطرح شده از سوی ایشان صحت ندارد.

وی ادامه داد: براساس توافق مدیران دو باشگاه مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای رضایت نامه حقیقی نقدا به باشگاه فجرسپاسی پرداخت شده و ۲۵۰ میلیون تومان نیز به حقیقی پرداخت شده که در قرارداد طرفین قید شده در صورت عملکرد مثبت و تاثیرگذار، پاداش هایی نیز در حد معقول و براساس پاداش بازیکنان ملی پوش به وی پرداخت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه در حال حاضر روابط بین مدیران دو باشگاه پرسپولیس و فجرسپاسی بسیار حسنه و قابل احترام است خاطرنشان کرد: زمانی که تیم ما به شیراز رسید آقای یاوری و جعفری تماس گرفتند و به عنوان میزبان برای هر گونه کمک به تیم ما اعلام آمادگی کردند و این رفتار آنها باعث شد آقای رویانیان در مصاحبه بعد از بازی اعلام کند که حتی اگر به فجر هم می باختیم ناراحت نمی شدم چرا که آقای یاوری رفتار پهلوانانه ای داشتند و ما به تیم شهید سپاسی باخته بودیم.

قدوسی ادامه داد: در شرایطی که روابط این دو باشگاه اینقدر مستحکم است، مصاحبه های اینچنینی حاشیه هایی را ایجاد می کند و ممکن است در روابط آینده تاثیر گذار باشد. البته همانطور که گفتم این روابط آنقدر مستحکم هست که این مصاحبه ها هم خللی در آن ایجاد نمی کند. قبلا هم گفته بودند که باشگاه ما ۲ میلیارد تومان به فجر کمک کرده که درست نبود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: در همین لیگ امسال تیم هایی به غیر از پرسپولیس به یک بازیکن بالای یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان داده و یک باشگاه هم به یک بازیکن برای یک فصل بالای ۲ میلیارد تومان داده است. در این شرایط نمی دانم چرا همه روی پرسپولیس زوم کرده اند. شاید به این خاطر که آقای رویاینان با صداقت رقم قرارداد بازیکنان را اعلام کرد.

وی در پایان گفت: بازهم تاکید می کنم که رقم پرداختی باشگاه پرسپولیس با رضا حقیقی رقمی که از سوی سرپرست باشگاه فجرسپاسی اعلام شده نیست. امیدوارم آقای عاری از مدیریت باشگاه سوال کنند که این مبلغ چقدر بوده و بعد اظهار نظر کنند تا خدشه ای به روابط خوب این دو باشگاه وارد نشود.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...