نسخه چاپی

معاون مركز سلامت محیط و كار مطرح كرد؛

اختیارات وزارت بهداشت در برخورد با تخلفات طرح هوشمند

عکس خبري -اختيارات وزارت بهداشت در برخورد با تخلفات طرح هوشمند

معاون فنی مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت، از وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی بر روند اجرای طرح هوشمند نام برد كه از اختیارات قانونی در برخورد با تخلفات برخوردار است.


به گزارش نما، محسن فرهادی، به الزامات پنج گانه که برای اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در نظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: این الزامات با مشارکت تمامی دستگاه‌ها تنظیم شده و همه در اجرای آن مشارکت دارند. به طوری که ضمانت اجرای آن در هر کدام از آیتم‌های پنچ گانه، مشخص شده است.

وی با اشاره به پنج بخش کارکنان، واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی، مناسبت‌ها و آئین‌های مذهبی، آموزشی و ترددها، افزود: هر کدام از این بخش‌ها، ضمانت اجرایی خودش را دارد.

فرهادی تاکید کرد: منظور از ضمانت اجرایی، همان جرایم و مجازات عدول از ضوابط طرح قرنطینه هوشمند است که امیدواریم به این مرحله نرسد و مجازات و جریمه ای نداشته باشیم.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به اصناف اشاره کرد و گفت: اگر هر کدام از واحدهای صنفی، ۲ دوز واکسن را نزده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، تا ۳۰ روز مشمول تعطیلی و پلمب خواهند شد.

وی با اعلام اینکه بازرسان بهداشت محیط آماده نظارت بر روند اجرای طرح هوشمند هستند، ادامه داد: وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی طرح، از اختیارات قانونی در برخورد با تخلفات برخوردار است.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...