نسخه چاپی

رئیسی در صحن مجلس:

نیازمند یك حركت جهادی در حوزه‌های مختلف هستیم/ هدف‌گیری رشد ۸ درصدی در بودجه ۱۴۰۱/ توزیع ثروت عادلانه می‌شود

عکس خبري -نيازمند يک حرکت جهادي در حوزه‌هاي مختلف هستيم/ هدف‌گيري رشد ? درصدي در بودجه ????/ توزيع ثروت عادلانه مي‌شود

رئیس‌جمهور با بیان اینكه عدالت در توزیع ثروت در بودجه ۱۴۰۱ مورد پیش بینی قرار گرفته است، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ یك رشد اقتصادی ۸ درصدی هدف‌گیری است.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز(یکشنبه) که به منظور تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به مجلس شورای اسلامی رفت، در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: امروز در جهت توسعه یافتگی، مساله آب، برق، گاز، صنعت، معدن و حوزه آموزش کارهای زیادی شده است اما ما با مشکلات جدی در حوزه مسائل اقتصادی و اجتماعی مواجه هستیم و امروز به یک حرکت جهادی و برنامه دقیق نیاز داریم.

رئیسی تاکید کرد: رهبرانقلاب همواره نسبت به اصلاح ساختار بودجه، ارتقاء سرمایه گذاری و اشتغال، اصلاح نظام بانکی، و بهبود فضای کسب و کار تاکید کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در آسیب شناسی‌های اقتصادی وقتی به شرایط نگاه می‌کنیم، رشد اقتصادی کاهنده، تورم فزاینده و بی‌ثباتی اقتصاد و همچنین نامتوازن بودن توسعه در سرزمین و کیفیت نامناسب در بودجه ریزی را شاهد هستیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اشکال جدی که در گذشته همه را نج می‌داد، این بود که اقتصاد را به اراده بیگانگان گره زده بودند درحالی که می‌شد با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کارهای زیادی انجام داد.

رئیسی با اشاره به رشد اقتصادی پیش بینی شده در لایحه بودجه امسال، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ یک رشد اقتصادی ۸ درصدی هدف‌گیری است.

وی با بیان اینکه عدالت در توزیع ثروت در بودجه ۱۴۰۱ مورد پیش بینی قرار گرفته است، گفت: ما بناداریم توسعه را در بخش های مختلف متوازن کنیم و عدالت را در آن مدنظر قرار دهیم.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...