نسخه چاپی

آیت‌اللهی: در صف خریداران یوسفیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در هر حال به قول معروف در صف خریداران یوسف هستیم و امیدواریم برایمان اوضاع طوری پیش رود بتوانیم میزبانی جام ملت‌ها را بگیریم.

به گزارش نما، هادی آیت‌اللهی درباره مسائل فدراسیون و صحبت‌هایی مبنی بر استعفای کفاشیان صحبت‌های زیر را با فارس انجام داد:

اول از همه از زمان بازگشت کی‌روش به ایران بپرسیم؟

او در هفته آینده بعد از پایان تعطیلات سال نوی میلادی به ایران می‌آید و آخرین برنامه‌ای که برای تیم ملی داریم مربوط به بازی با لبنان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا است.

در خصوص مسابقات غرب آسیا با کی‌روش نشستی که داشتید به کجا انجامید؟

کی‌روش از این مسابقات راضی بود و گفت: از برخی بازیکنان جواب گرفته است.

فدراسیون هم از این مسابقات راضی بود؟

با توجه به اینکه تیم دوم ما در این مسابقات شرکت کرده بود، نتایج راضی‌کننده بود.

خیلی‌ها معتقدند که باید فدراسیون از کی‌روش بخواهد تا در بین دستیاران او تغییراتی ایجاد شود؟

از تغییر دستیار مهم تر انتخاب سرپرست تیم است، کسی که بتواند بین فدراسیون و تیم ملی ارتباط خوبی برقرار کند و صحبت‌های دو طرف را به درستی منتقل کند. ما چهار نفر را کاندیدا کرده‌ایم و منتظر بازگشت کی‌روش هستیم تا با او در میان بگذاریم. در این یکی دو هفته آینده سرپرست تیم ملی را معرفی می‌کنیم.

وضعیت مالی فدراسیون تغییر کرده است؟

فرقی نکرده است و در حال ساختن با شرایط هستیم.

رابطه فدراسیون با وزارت ورزش همچنان خوب نیست؟

ما رابطه بدی با وزارت ورزش نداریم و از ابتدا هم تعامل و همکاری خوبی با هم داشته‌ایم. مشکلات مالی این روزها گریبان خود وزارت ورزش را هم گرفته است.

در این روزهای اخیر کفاشیان از رفتن و استعفاء زیاد صحبت می‌کند؟

ایشان یکسری نقطه‌نظرات خودش را می‌گوید، به هر حال او از یکسری مسائلی که برایش به وجود آمده دل چرکین است. کفاشیان هرکاری از دستش برآمده انجام داده و متأسفانه اکثر رسانه‌ها نسبت به این اقدامات کم‌لطفی و کم‌انصافی کرده‌اند، بنابراین این حق گلایه برای کفاشیان محفوظ بود تا صحبت‌هایش را بگوید.

شما از این صحبت‌ها حمایت می‌کنید؟

اصلاً حمایت نمی‌کنم و معتقدم کفاشیان باید با قدرت به کارش ادامه دهد.

گفته می‌شود قرار است تغییراتی در برخی ارکان فدراسیون رخ دهد و سپس مجمع استعفای کفاشیان را پذیرد؟

کسانی این صحبت‌ها را می‌کنند که می‌خواهند حاشیه‌ها را از فوتبال دور نکنند و نگذارند این فوتبال یک نفس راحت بکشد. آنهایی که دلسوز هستند می‌دانند این مسائل حاشیه‌سازی است و آنهایی که منافعشان در خطر است فکر می‌کنند اگر چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند به اهدافشان می‌رسند در صورتیکه فدراسیون کار خودش را می‌کند.

بازی دیروز فجر سپاسی و پرسپولیس را چطور دیدید؟

اوضاع خوب بود.

از شکست فجر ناراحت شدید؟

فجر تیم شهر و استان من است، مگر می‌شود نسبت به شرایط این تیم بی‌تفاوت باشم.

حتماً شعار هواداران این تیم علیه مسئولان باشگاه را شنیدید؟

من زودتر از پایان بازی ورزشگاه را ترک کردم اما معتقدم که باید به فجر سپاسی کمک شود. این باشگاه با کمترین هزینه سرپا است. ما در کل استان به این پهناوری یک تیم در لیگ برتر داریم و به نظرم می‌آید غیر از رضا حقیقی که توانست کمکی به باشگاه فجر کند در خصوص حفظ سایر بازیکنان باید مدیریت می‌شد و از خود استان به این باشگاه کمک می‌شد تا آنها را از دست ندهند.

قرار است از این به بعد همه بازی‌های فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه برگزار شود؟

در این خصوص باید جلسه گذاشت هنوز چمن وزرشگاه حافظیه تحویل داده نشده است و بازی روز گذشته هم به صورت آزمایشی انجام شد. آقای یاوری هم نسبت به این موضوع معترض بود ولی من با او صحبت کردم و گفتم ما باید اول قابلیت این چمن را بررسی می‌کردیم، به هر حال قرار است در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وضعیت ورزشگاه درود به لحاظ امکاناتی بد است و فدراسیون با چه جرأتی اجازه می‌دهد بازی در این ورزشگاه برگزار شود؟

شورای تأمین استان لرستان نسبت به برگزاری بازی‌ها در این ورزشگاه همه تمهیدات را انجام می‌دهد و ما به عنوان فدراسیون تمام تذکرات لازم را داده‌ایم و البته امیدواریم که مسئولان استان لرستان سریع‌تر نسبت به تکمیل این ورزشگاه اقدامات را انجام دهند.

بحث درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌ها مطرح شده است. فدراسیون ما بر اساس کدام امکانات چنین درخواستی دارد؟

امکانات در کشور ما خوب است به غیر از تهران تا سالی که قرار است جام ملت‌های آسیا برگزار شود، ورزشگاه‌های نقش جهان، میان‌رود، یادگار امام تکمیل می‌شوند. ما در مشهد و خوزستان هم دو ورزشگاه خوب داریم.

با عدم حضور خانم‌ها در ورزشگاه چه کنیم؟

امیدوار هستیم که این مسئله هم به نوعی با توجه به شرایطی که داریم حل شود. البته ما نیازمند این هستیم که حضور خانم‌ها با شرایط و موازین شرعی ما همخوانی داشته باشد. در هر حال به قول معروف در صف خریداران یوسف هستیم و امیدواریم برایمان اوضاع طوری پیش رود بتوانیم میزبانی جام ملت‌ها را بگیریم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...