نسخه چاپی

جزئیات محدودیت تردد خودروها در تهران

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، جزئیات تردد خودروها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه را در پایتخت اعلام كرد.

به گزارش نما سرهنگ بذرافشان در حاشیه چهارمین جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به مصوبات امروز این کمیته گفت: بر این اساس در روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه طرح زوج و فرد از در منازل به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه خودروهایی که پلاک سمت راست آنها فرد است و روز چهارشنبه خودروهایی که پلاک سمت راست آنها زوج است، فقط مجاز به تردد از در منازل تا داخل محدوده زوج و فرد هستند .

بذرافشان تاکید کرد: این خودروها اجازه تردد در محدوده طرح ترافیک را ندارند.

وی افزود: همچنین خودروهای دارای آرم طرح ترافیک منعی برای تردد ندارند و می‌توانند با هر پلاکی در دو روز آینده در تمام سطح شهر و داخل محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برابر اعلام قبلی، ساعات اجرای زوج و فرد در تهران از ساعت 6:30 تا 19 و طرح ترافیک از ساعت 6:30 تا 17:30 است.

وی افزود: بدیهی است پلیس با خودروهای غیرمجازی که در شهر تردد کنند، برخورد می کند و برای جریمه 200 هزار ریال به ازای هر یک ساعت تردد آنان اقدام می‌کند.

سرهنگ بذرافشان به مستثنی بودن برخی جاده های مواصلاتی شهر تهران از جمله بزرگراه آزادگان، خیابان دماوند، جاده کرج _ تهران، جاده امام رضا اشاره کرد و گفت: در این جاده ها رفت و آمد خودروهای زوج و فرد آزاد است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...