نسخه چاپی

محبوس شدن 15 تن در میان آتش‌سوزی در بازار ستارخان

عکس خبري -محبوس شدن 15 تن در ميان آتش‌سوزي در بازار ستارخان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یكی از مغازه‌های بازار سنتی ستارخان خبرداد.

به گزارش نما سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در این باره گفت: این حادثه در ساعت 15:40 روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه 77،10 و 80 سازمان آتش‌نشانی را به همراه خودرو تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بازار سنتی ستارخان اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک باب مغازه حدود 80 متری فروش عروسک و اسباب‌بازی کاملا شعله‌ور شده و دود ناشی از آن به واحدها و طبقات دیگر نیز سرایت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از فروشندگان و خریداران در میان دود حاصل از این‌آتش‌سوزی گرفتار شده بودند، اظهارکرد: یک گروه از آتش‌نشانان عملیات نجات را آغاز کرده و 15 تن را از میان دود خارج کرده و به فضای باز منتقل کردند.

وی با اشاره به عملیات همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان به ایسنا گفت: گروه دیگر نیز عملیات مهار و اطفاء حریق را آغاز کردند که سرانجام آنان در ساعت 17:04 شعله‌های آتش در این واحد صنفی را به طور کامل اطفاء کردند.

به گفته ملکی آتش‌نشانان پس از اطفای حریق از طریق دستگاه‌های تخلیه، دود موجود در فضای پاساژ را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها عمده اجناس مغازه در آتش سوخت، گفت: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشغول بررسی علت این حادثه هستند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...