نسخه چاپی

تثبیت صدرنشینی استقلال با برتری برابر سایپا

عکس خبري -تثبيت صدرنشيني استقلال با برتري برابر سايپا

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر سایپا در آخرین دیدار از هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های كشور ضمن افزایش اختلاف امتیازی‌اش با سایر تعقیب كنندگان، جایگاهش در صدر جدول این مسابقات را تحكیم بخشید.

به گزارش نما، هفته نوزدهم لیگ برتر با برتری استقلال برابر سایپا به پایان رسید.

تیم‌های استقلال و سایپای البرز از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در حضور اندک تماشاگران ورزشگاه آزادی با هدف مشترک انتقام به مصاف هم رفتند؛ استقلال برای جبران شکست دیدار رفت و سایپا برای انتقام شکست در جام حذفی.

استقلال که با شکست دیروز سپاهان خیالش بابت صدرنشینی راحت بود، نیمه اول این بازی را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت. تنها موقعیت قابل ذکر این نیمه فرصت مناسبی بود که نصیب فرزاد حاتمی شد.

شاگردان قلعه نویی نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی این نیمه ایمان موسوی می‌توانست استقلال را به گل برساند. در دقیقه 48 موسوی با پاس خوب فرزاد حاتمی در شرایط تک به تک با رحمان احمدی قرار گرفت اما نتوانست در گلزنی توفیقی داشته باشد.

انتظار آبی پوشان برای گلزنی چندان به درازا نکشید و در دقیقه 53 فرزاد حاتمی قفل دروازه رحمان احمدی را گشود. مهاجم تازه وارد استقلال که همانند ایمان موسوی عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته، توپ ارسالی حمودی از جناح راست را با ضربه سر به تک گل استقلال تبدیل کرد.

255274_720.jpg


بعد از این گل سایپا برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد اما با وجود حملات کم اثر به مانعی به نام رحمتی هم برخوردند تا این دیدار با همان تک گل حاتمی به پایان برسد. البته استقلال می توانست فاصله را دو برابر کند اما آرش برهانی در مصاف تک به تک با رحمان احمدی ناکام ماند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...