نسخه چاپی

بگوویچ در آستانه پیوستن به پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تكمیل شدن كادر فنی خود قصد دارند با بگوویچ به توافق برسند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از اینکه تا حدود زیادی حضور حسین عبدی در پرسپولیس منتفی شد با پیشنهاد گل‌محمدی مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک مربی دیگر بودند. از همین رو پس از اینکه قرارداد بگوویچ با پاس همدان فسخ شد مسئولان باشگاه پرسپولیس بگوویچ را به عنوان یکی از گزینه‌های خود برای عقد قرارداد اعلام کردند تا با او وارد مذاکره شوند. از همین رو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تماسی با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گرفت که وی گفت: فعلاً دوست ندارم مصاحبه‌ای داشته باشم من فقط از شما سؤال می‌کنم مگر بگوویچ قراردادش را با پاس همدان فسخ کرده است یا خیر؟

این در شرایطی است که رویانیان امروز برای دیدار با مادرش عازم قم شده و در تهران بسر نمی‌برد.

گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به پیشنهاد گل‌محمدی و فسخ قرارداد بگوویچ با پاس همدان قصد جذب این مربی را دارد. بگوویچ در زمانی که سرمربی پرسپولیس بود یحیی گل‌محمدی به عنوان شاگرد او انجام وظیفه می‌کرد.

نکته قابل توجه این است که بگوویچ مدت هاست که در فوتبال ایران موفق نبوده است و در دو فصلی که در پاس همدان بود روزهای خوبی نداشت و یکی از دلایل استعفای او از پاس عدم نتیجه گیری بوده است.


بگوویچ: از پیشنهاد پرسپولیس خبری ندارم

وینگو بگوویچ گفت: از پرسپولیس پیشنهادی ندارم اما اگر بحثی باشد به آن فکر می‌کنم.

وینگو بگوویچ در گفت و گو با تسنیم درباره بحث حضورش در پرسپولیس گفت: تنها ساعتی است که به تهران رسیده‌ام و می خواهم چهار روز در تهران بمانم. نمی دانم این خبر از کجا آمده اما هیچ صحبتی با من نشده است.

وی درباره اینکه رویانیان از فسخ قرارداد او با پاس همدان هم ابراز بی اطلاعی کرده اظهار داشت: به طور قطعی از تیم پاس جدا شدم.

بگوویچ درباره اینکه اگر پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شود، دستیاری یحیی گل محمدی را قبول می کند تصریح کرد: از هیچ چیز خبر ندارم اما اگر چنین چیزی گفته شود باید درباره آن فکر کنم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...