نسخه چاپی

تقوی: استقلال بهترین تیم ایران است

عکس خبري -تقوي: استقلال بهترين تيم ايران است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من مقصر هستم كه امروز شكست خوردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجتبی تقوی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: اول اربعین حسینی را تسلیت می‌گویم. به آقای عالی پور هم که پدرش را از دست داده تسلیت می‌گویم. به مسیحیان سال جدید را تبریک می‌گویم. سوال می‌کنید دوباره باختیم. دیدید در زمین استقلال بهترین تیم ایران است. در نیم فصل دوم متحول شدند. شاخص‌های تراز اول دارند. ما تعدادی جوان داشتیم. به آنها تبریک می‌گویم خوب بازی کردند به خصوص در نیمه اول.

وی افزود: بهترین بازیکنان دو تیم دروازه‌بان ها بودند و شایسته بودند و به حق ملی پوش هستند. به قلعه نویی تبریک می‌گویم. وقتی بهترین بازیکنان را داشته باشی مربیگری در آن ساده نیست باید مربی ویژگی شاخصی داشته باشد. مدیریت بر این تیم سخت است که قلعه‌نویی کارش را بلد است. بازی استقلال و سایپا همیشه تاکتیکی بوده است. همان موقعی گل خوردیم که فکرش را می‌کردیم. در نبود دو بازیکن تاثیرگذار در کناره‌ها فضا را به حریف دادیم. داشته‌هایمان همین است، افتخار می‌کنیم باید با همین نفرات فصل را تمام کنیم و این بازیکنان را بسازیم و فصل بعد به تیم دیگر بدهیم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: با کیفیت بودیم و موقعیت‌های خوبی مثل استقلال داشتیم. داور در یک صحنه که پنالتی بود آن را نگرفت. باید به بازیکنانم نمایش یاد بدهم که خوبتر خودشان را به زمین بیندازند. کارشناسان نظر بدهند. خطاهای زیادی روی دقیقی شد. گرفتن یک خطا هم اهمیت دارد. به داوران در پایان بازی تبریک گفتم. قصد زیر سوال بردن کسی را ندارم و حقم است که این حرف‌ها را بزنم ولی گرفتن خطا در صحنه‌های مشکوک نظر من است و کارشناسان باید نظر بدهند. بازیکنان با شخصیت و باتجربه نظر بدهند. در هر صورت باید نیم فصل دوم را هم مثل نیم فصل اول پشت سر بگذاریم.

سرمربی سایپا در مورد بی‌تجربگی بازیکنان این تیم گفت: ما روند فنی خوبی داشتیم و نقش مهارت خط دفاعی مهم بود. در صحنه گل بازیکن کناری ما نبود و ایوبی در پست غیرتخصصی بازی کرد. علاقمند بودیم تیم ما تهاجمی بازی کند. تمرکز زیادی روی شوتزنی نداشتیم راه های بهتری بود و می‌خواستیم از عمق دفاع استقلال استفاده کنیم. موقعیت پیدا کردیم اما گل نزدیم. استقلال دروازه‌بان خوبی مثل رحمتی دارد و ما هم دروازه‌بان خوبی داشتیم. بر اساس ظرفیت تیم باید بازیکنان را بچینیم. موقعیت هایی که داشتیم کمتر دروازه‌بانی می‌توانست مهار کند.



وی ادامه داد: بازیکنان بدون جانشینی داریم. با وجود همه اشتباه‌ها به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا نیمه دوم با نشاط بودند. استقلال در نیمه دوم بایک مربی خوب به ما گل زد از همان راهی که پیش بینی می‌کردیم امیدوارم تجربه تیم سایپا را بالا ببریم و روند تیم بهبود ببخشیم.

وی در مورد کم آوردن بازیکنان سایپا از نظر بدنی از دقیقه 60 به بعد، گفت: مقصر من هستم و یک مقدار زیاده خواه هستم و مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌ام استقلال هم امروز تغییر سیستم داد و به روش قبلی خود بازی کرد وقتی سیستم را هجومی می‌چینی وسط زمین را از دست می‌دهی و ما ریسک کردیم. غریبی خیلی خوب ظاهر شد و دوست داشت مقابل استقلال بازی کند. من مقصر بودم و می‌خواستیم به گل برسیم اما نشد در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...