نسخه چاپی

روز گدایی غرب از ایران به زودی فرا می‌رسد

یك كارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های یك‌جانبه غرب به غنی سازی اورانیوم ادامه داده و به زودی روزی فرا می‌رسد كه دست گدایی آمریكا و غرب به سمت ایران دراز خواهدشد.

به گزارش نما، حسين معین‌‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر به بن‌بست رسیدن ایران و گروه1+5 در مذاكرات هسته‌اي گفت: تمامي اين اظهارات بي اساس نشانگر هراس آمريكا و غرب از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در فناوري صلح‌آميز هسته اي است.

وی افزود: اینگونه اظهارات رسانه‌های آمریکایی نشان دهنده وحشت آنها از پشتكار ملت ايران بوده و آمريكا و غرب بايد بدانند كه جمهوري اسلامي ايران از حق خود در غني سازي اورانيوم كوتاه نخواهد آمد و با تمام وجود از خون شهداي هسته‌اي خود دفاع خواهد كرد.

معين آبادي ادامه داد: با توجه به شرايط موجود به نظر مي‌رسد نگرش غرب نسبت به برنامه هسته‌ای ایران تغییر کرده و طبیعتا در مذاکرات آتی شاهد گفتگويي متفاوت خواهيم بود.

اين كارشناس سياست خارجي تصريح كرد: مذاكرات آتي ايران و گروه 1+5 در صورتي نتيجه بخش خواهد بود كه طرف غربي حسن نيت خود را به كشورمان ثابت كند.

وی در پايان يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران با وجود تحريم‌هاي يك‌جانبه غرب به غني سازي اورانيوم ادامه داده و روزي خواهد رسيد كه دست گدايي آمريكا و غرب به سمت ايران دراز خواهدشد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...