نسخه چاپی

پلیس از كشف و ضبط هشت كیلوگرم ماده مخدر هروئین در همدان خبر داد

پليس از کشف و ضبط هشت کيلوگرم ماده مخدر هروئين در همدان خبر داد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت كه ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر در یك عملیات پلیسی موفق به كشف هشت كیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین از یك منزل مسكونی در شهر همدان شدند.

به گزارش نما ،سردار «سلمان امیری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در یکی از نقاط حاشیه ای شهر همدان، پیگیری موضوع و انجام کار پلیس برای مراقبت از مظنونین و محل سکونت آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، صحت این گزارش را تایید و با اجرای طرحی موفق به دستگیری قاچاقچیان و همچنین مقدار قابل توجهی موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پس از دریافت حکم قضایی با ورود به منزل متهمان، ضمن دستگیری ۲ نفر به عنوان عامل تهیه و توزیع موادمخدر موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین، سه دستگاه ترازوی دیجیتالی و همچنین ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد از منزل متهمان شدند.

سردار امیری با بیان اینکه قاچاقچیان به همراه موادمکشوفه به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: واحد مسکونی محل زندگی این متهمان با دستور قضایی و به واسطه انجام عمل مجرمانه تهیه و توزیع موادمخدر، پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع موادمخدر، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای پیگیری و اقدام به موقع گزارش کنند.

ایرنا 

۱۴۰۰/۹/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...