نسخه چاپی

حمید درخشان:

گل‌گهر را جریمه‌ كنند، چرا حاتم طایی شدند؟/ بازگشت حسینی به دفاع به بازیكنان آرامش داد

عکس خبري -گل‌گهر را جريمه‌ کنند، چرا حاتم طايي شدند؟/ بازگشت حسيني به دفاع به بازيکنان آرامش داد

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر گل‌گهر اشتباهی كرده است، از خودش امتیاز كسر كنند؛ چرا سخاوتمندی می‌كنند، به تیم‌های دیگر امتیاز داده و حاتم طایی شدند؟

به گزارش نما، حمید درخشان در گفت‌وگویی درباره رای کمیته انضباطی و امتیاز دادن به تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان اظهار داشت: اگر گل‌گهر خطا کرده است، از خودش امتیاز کسر کنند، چرا با سخاوتمندی به استقلال، سپاهان و پیکان امتیاز می‌دهند، جدول را به هم می‌ریزند و حاتم طایی شدند؟ این خلاف قاعده و قواعد فوتبال است، قاعده تنبیه این است که از خودش امتیاز کسر شود، مثل دورانی که پرسپولیس خطا کرد و از آن امتیاز کم کرد. آن‌هایی که تصمیم گیرنده بودند در جایگاهی نشسته‌اند که حکم صادر می‌کنند، چرا دیگران را تشویق می‌کنند؟ باید انصاف و عدالت را رعایت کنند.
وی در خصوص دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر، عنوان کرد: مسابقه خیلی خوبی بود. پرسپولیس از اول بر بازی مسلط بود و می‌خواست که این بازی مسابقه را ببرد. حملات خوبی داشت و بعد از گل اول همین کار را ادامه دادند. پس از گل دوم حاشیه‌ای برای دروازه‌بان اتفاق افتاد و تمرکز تیم را به هم ریخت. درگیری‌ها خوب نبود و وقتی داور پنالتی اعلام کرد، باید تمکین می کردند و با دل نگرانی بازی را پیش نمی‌بردند، همین اتفاق موجب شد که گل بخورند.

وی افزود: اگر پنالتی سهوی یا اشتباه بود، تصمیم داور بود و باید به آن احترام می‌گذاشتند. خوشبختانه پرسپولیس توانست خیلی زود به خودش بیاید و گل سوم را هم بزند؛ به این مسابقه تسلط پیدا کرده و کنترل بازی را به دست بگیرد و نتیجه ۳ بر یک را رقم بزند، در ادامه هم به کورس قهرمانی اضافه شود. حضور سید جلال حسینی نیز در دفاع تضمین کننده خط دفاع بود و باعث آرامش بازیکنان شد؛ از همه مهم‌تر به آن چیزی که خواستند رسیدند.

درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس و ویستا روتین در جام حذفی، تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر است، زیرا تیم‌های دیگر می‌آیند که دفاع کنند و با پنالتی نتیجه را تعیین کنند. در هر مسابقه حذفی باید حواسشان باشد. تیم دوم پرسپولیس فاصله زیادی با تیم اول ندارد. همه می‌دانیم که جام حذفی تک بازی است و اگر تیمی در ۹۰ دقیقه نتواند برنده دیدار باشد، مسابقه به پنالتی می‌کشد و ممکن است بازنده این بازی باشد، نباید تیمی را دست کم گرفت، زیرا ممکن است غافلگیر شویم.

وی در پایان درباره دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: با اینکه ذوب آهن نتایج خوبی نگرفته؛ اما تیم بسیار خوبی است. این بازی بسیار سنگین است، مسابقه راحتی برای پرسپولیس وجود ندارد و محکوم به برد است. در حال حاضر که ورود تماشاگران به استادیوم ممنوع است، پرسپولیس با تیم ذوب آهن تفاوت آنچنانی ندارد و میزبانی پرسپولیس نکته بسیار مهمی نیست.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...