نسخه چاپی

واكنش سجادی به انتقاد رئیس فدراسیون كشتی: مالیات از جوایز قهرمانان المپیكی كسر نمی‌شود

عکس خبري -واکنش سجادي به انتقاد رئيس فدراسيون کشتي: ماليات از جوايز قهرمانان المپيکي کسر نمي‌شود

وزیر ورزش و جوانان در واكنش به اظهارات رئیس فدراسیون كشتی گفت كه با دستور رئیس جمهور، هیچ مالیاتی از جوایز ورزشكاران كسر نمی‌شود.

به گزارش نما، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره انتقاد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، عنوان کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کسر نمی‌شود.

وی درباره اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این باره گفت: منظور آقای دبیر سال ۹۸ بود نه المپیک اخیر. پس از اظهارات دبیر، از فرامرزیان معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش سوال کردم، آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیاتی کسر شده که خانم فرامرزیان این مسئله را تکذیب کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و همان جایزه مشخص شده به ورزشکاران اهدا شود. لذا از دوره دولت سیزدهم، هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده است.

سجادی عنوان کرد: تمامی جوایز قهرمانان نیز از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و هیچ اعتبار مازادی برای این مهم به وزارت ورزش تعلق نگرفته است.

۱۴۰۰/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...