نسخه چاپی

تعیین تكلیف خودروهای توقیفی حوزه مواد مخدر تا نیمه دی

تعيين تکليف خودروهاي توقيفي حوزه مواد مخدر تا نيمه دي

معاون اول قوه قضاییه از تعیین تكلیف خودروهای توقیفی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تا نیمه دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش نما ،حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در حاشیه سومین نشست تخصصی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع لوایح قضائی گفت: حدود ۲ سال لایحه جدید قانون مبارزه با مواد مخدر را در کمیسیون‌های تخصصی بررسی کردیم و لایحه خوب و جامعی تدوین شده است که شخصاً قول می‌دهم آن را پیگیری کنم تا زودتر به مجلس برسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آخرین وضعیت ترخیص خودروهای توقیفی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را شرح دهید، گفت: دادستان کل کشور بر اساس دستور رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرد و قرار شده است تا پانزدهم دی ماه تمامی این خودروها تعیین تکلیف شوند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: بنا شده است مواردی که حکم صادر شده زمینه فروش آن را فراهم کنند و اگر حکم صادر شده نشده است به ما اطلاع دهند تا دستگاه قضا اقدامات لازم را برای ترخیص و فروش آنها انجام دهد.

مصدق با اشاره به موضوع ترک فعل‌ها گفت: بیش از ۳۰ مورد ترک فعل در قانون نام برده شده است که تنها برای ۳ مورد از آن جرم انگاری شده است، در اصلاح قانون برای باقی این موارد اصلاحاتی را در نظر گرفته ایم.

مهر 

۱۴۰۰/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...