نسخه چاپی

جزئیات تماسهای مخفیانه بامخالفان سوری

جبهه عشایری اردن با افشای دیدارها و مذاكرات مخفیانه میان گروههای مخالف سوری و برخی مسئولان رژیم صهیونیستی، هماهنگی و همدستی برخی مقامات اردنی در این زمینه را محكوم كرد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، جبهه عشایری اردنی از وجود تماسهای پنهانی میان رژیم صهیونیستی و برخی مخالفان نظام سوریه با نظارت و حمایت برخی مقامات اردنی پرده برداشت.

این جبهه که شامل شماری از نمایندگان عشایر اردنی از تمام استانهای اردن است، در خلال نشستی که اخیرا با حضور بیش از 100 شخصیت برگزار شد، اقدام برخی مسئولان اردنی در تسهیل ورود و خروج برخی از مخالفان سوری به داخل مناطق اشغالی 1948 و مذکرات آنها با مقامات رژیم صهیونیستی محکوم کرد.

شیخ محمد خلف الحدید سخنگوی این جبهه به القدس العربی گفته است دستگاههای اردنی از دیدارها و تماسهای محرمانه میان افسران جدا شده از ارتش سوریه در خاک اردن با مقامات اسرائیلی آگاه هستند که این دیدارها در راستای آماده سازی برای پروژه آمریکایی صهیونیستی در سوریه و حمایت از مرزهای جولان اشغالی برگزار می شود.

شیخ الحدید همچنین همدستی برخی مقامات اردنی و هماهنگی آنها با دستگاههای غربی و صهیونیستی برای تسهیل ورود و خروج مخالفان سوری به اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) را محکوم کرده است.

همکاری مخالفان سوری با رژیم صهیونیستی برای یافتن بقایای جسد "الی کوهن" جاسوس صهیونیستی که در سال 1960 در سوریه اعدام شده بود، از دیگر مسائل مطرح شده در مذاکرات آنها بوده است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...