نسخه چاپی

فریادشیران: خوبان عالم كمك كند تا آقایان این همه سوتی ندهند/ فدراسیون فوتبال اشتباه كرد

عکس خبري -فريادشيران: خوبان عالم کمک کند تا آقايان اين همه سوتي ندهند/ فدراسيون فوتبال اشتباه کرد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: فدراسیون خوبان عالم می‌توانست از او استعلام و مشورت بگیرد تا دچار چنین اشتباهی نشود.

به گزارش نما، نادر فریادشیران در خصوص خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و اینکه به نظر می‌رسد کم کاری فدراسیون در این قضیه بیشتر از باشگاه‌ها دخیل است، اظهار داشت: کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با دو کمیته استیناف و بدوی که دارد، از آسمان نیامده و سال‌ها در این فدراسیون و این مجموعه کار کرده‌اند و گزارش داده‌اند. تیم‌ها هم به نتیجه‌ای می‌رسیدند و در مسابقات آسیایی شرکت می‌کردند.

خودزنی آقایان، شاخک‌های AFC‌ را تیز کرد

وی افزود: فدراسیون با کمیته بدوی خودزنی کرد. خودشان دو باشگاه را رد کردند و وقتی فهمیدند سوتی داده‌اند، ظرف ۴۸ ساعت تایید کردند و مجوز حرفه‌ای دادند. این اتفاق باعث شد شاخک‌های AFC‌ تیز شود. معلوم است که AFC خواب نیست و متوجه چنین اشتباهی می‌شود. این اشتباه را خودتان کردید و فردا به گردن مدیران استقلال و پرسپولیس نیندازید. هرچند در این باشگاه‌ها هم مشکلاتی وجود دارد.

کارشناس فوتبال کشور با اشاره به نقش وزارت ورزش، تصریح کرد: مشکل در وزارت ورزش است. نه فقط الان بلکه در ادوار مختلف، از علی آبادی و سعیدلو و عباسی تا گودرزی و سلطانی‌فر و سجادی. همه یک اشتباه را تکرار می‌کنند که دودش در چشم فوتبال و تیم‌هایی که شناسنامه فوتبال ما هستند می‌رود. آن‌ها امسال و سال بعد نمی‌توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند.

وی افزود: فدراسیون خوبان عالم چرا این اشتباه را مرتکب شد؟ شما که ارتباط دارید، می‌توانستید از "ا.ا" استعلام و مشورت بگیرید تا دچار چنین اشتباهی نشوید و با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی نکنید. او که شریک تجاری آقایان در شرکتی که سال ۹۲ تاسیس کردند، است! این یک اشتباه مهم و استراتژیک برای ورزش ما بود. جالب است که می‌خواهند به مقر AFC‌ بروند. شاید یادشان رفته تعطیلات ژانویه است. مقر AFC دو هفته تعطیل است و شاید می‌خواهند بروند دوری بزنند، برگردند و بگویند مساله را حل کردیم. امیدوارم ما و رسانه‌ها اشتباه کرده باشیم و تیم‌های پرهوادار کشورمان امتیازشان را از دست ندهند.

فریادشیران در مورد اینکه به نظر می‌رسد فدراسیون تلاش می‌کند افکار عمومی را مقابل دولت قرار بدهد، گفت: من هم دیدم که می‌گویند اگر دولتی نبودند، این مشکل نبود. بیش از ۴۰ سال است که این حرف‌ها را می‌زنند. این حرف‌های احمقانه را مدیران ما به مردم القا می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم خصوصی سازی باشگاه‌ها عنوان کرد: من هم موافق خصوصی شدن و پیشرفت باشگاه‌ها هستم اما باید شرایطش فراهم باشد. کدام شرکت خصوصی تراز مالی مثبت و سوددهی دارد؟ من هم نسبت به این مساله معترض هستم ولی چرا به گردن دولت می‌اندازید؟ دولت اداره کننده امورات داخلی مانند مشکلات مردم است. اگر در بدنه مدیریت کشور یک نفر نقص داشته باشد، دودش به چشم مردم می‌رود و نقطه سیاهی هم برای دولت‌ها می‌شود. مثل زمان آقای روحانی که گفت از خواب بیدار شدیم دیدیم بنزین گران شده! مردم همه چیز را متوجه می شوند.

تیم رسانه‌ای فدراسیون تلاش می‌کند تقصیرات را به گردن دولت بیندازد

مربی اسبق تیم ملی گفت: الان چرا باید این حرف ها مطرح شود؟ می‌خواهند بازی را عوض کنند و به گردن دولت بیندازند. ما در ورزش سو مدیریت داریم. وزیر ورزش باید خیلی زودتر در مسائل فدراسیون ورود می‌کرد و اجازه نمی داد کار به اینجا برسد. از قرارداد شائبه برانگیز با مناطق آزاد در کیش تا امروز که تیم‌های مطرح ما به این روز افتادند. فدراسیون با تیم رسانه‌ای که دارد، در تلاش است جهت بازی را عوض کند و به گردن دولت بیندازد. این کارها را با تدبیر انجام می‌دهند. راهشان خطاست و یقین دارم به زودی دست همه افرادی که باعث این نقصان شدند، رو می‌شود.

وی با اشاره به اشتباهات پیاپی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدوارم خوبان عالم کمک کند تا آقایان این همه سوتی ندهند. برایم جالب است فردی مثل داریوش مصطفوی با این همه سابقه در فوتبال چطور به دام این‌ها افتاده و همکاری می‌کند. او مشکل مالی هم ندارد. آقای مصطفوی شان شما بیشتر از این است که زیر مجموعه عزیزی خادمی باشی که به اندازه نوک انگشت شما هم در فوتبال نبوده است. عزیزی خادمی که قابوس را به جای قاموس می‌بیند.

مربی با سابقه فوتبال ایران تصریح کرد: از حیدر بهاروند هم تعجب می‌کنم. شما که می‌گویی عزیزی خادم کارهای زیادی انجام داده، یا خبر نداری یا جزو دسته آقایان شده و حمایت می کنی. آیا ضعف های فوتبال را نمی‌بینی؟ از شما که از فوتبالی‌های خرم آباد هستی، تعجب می‌کنم. نیازی نداری از عزیزی خادم تعریف کنی. عملکرد او موید رفتارش است. نتایج تیم ملی را نباید به پای مدیریت او نوشت. این تیم ملی یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ما است که با ضعیف ترین مربی هم می‌تواند نتیجه بگیرد. آقای بهاروند شما بیشتر به پاداش بازیکنان توجه داشته باش یا دقت کن که لباس کهنه و شسته شده به بازیکن ملی پوش ندهند. روی شما بیشتر از این حساب می کردم.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...