نسخه چاپی

كلاهبرداری میلیاردی به بهانه دادن وام كم بهره

کلاهبرداري ميلياردي به بهانه دادن وام کم بهره

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی كه با درج آگهی جعلی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان كلاهبرداری كرده بود خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کردند که با آگهی اخذ وام کم‌بهره در یکی از سایت‌های آگهی محور برخورد که اعلام کرده بود برای دریافت وام مبالغی را تحت عنوان اقدامات اداری و تکمیل پرونده باید پرداخت شود و پس از واریزی صاحب تلفن دیگر پاسخگو تماس‌های ما نبود و متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکیان و طی تحقیقات فنی و پلیسی، کارشناسان پلیس فتا طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر شیراز دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۰۰ نفر شهروند اقرار کرد، عنوان داشت: این فرد کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ "سلیمانی" با اشاره به اینکه تعداد زیادی از هموطنان با وسوسه شدن واگذاری وام کم بهره در دام این افراد قرار می‌گیرند، گفت: مردم برای دریافت وام حتما به بانک مراجعه کنند و به هیچ عنوان به این گونه تبلیغات که در فضای مجازی به خصوص در سایت‌های آگهی محور و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اعتماد نکنند؛ چرا که بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و بدانند که این تبلغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود.

جامعه 24

۱۴۰۰/۱۰/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...