نسخه چاپی

عملیات تحریف حاج سلیمانی توسط رسانه های اصلاح طلب

همكاری شهید سلیمانی با آمریكا!

عکس خبري -همکاري شهيد سليماني با آمريکا!

سردار سلیمانی همواره به صراحت از نقش آمریكا در بحران های به وجود آمده در منطقه سخن گفته است. شهیدسلیمانی در طول مدت زمانی كه به مجاهدت در منطقه مشغول بود هیچگاه كوچكترین ارتباطی با نیروهای آمریكایی برقرار نكرد كه معروفترین آن نامه آمریكا خطاب به حاج قاسم بود كه هیچ گاه گشوده نشد و این خبر توسط پمپئو، رئیس وقت سازمان جاسوسی سیا كاملا مورد تایید فرار گرفت.

مدنی- همزمان با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، جریان اصلاح طلب در رسانه های خود مطالبی را منتشر می کنند که حکایت از همکاری حاج قاسم با آمریکا برای نابودی داعش دارد
روزنامه ی اصلاح طلب اعتماد می نویسد: «در جنگ با داعش، نیروهای تحت امر شهید سلیمانی در عمل نیروی پیاده یک ائتلاف بزرگ بودند که بمباران هوایی آن را ارتش امریکا و متحدانش برعهده داشتند» و اینطور نتیجه‌گیری می‌کند که «حتی اگر بخواهیم شر امریکا را از سر ملت دفع کنیم و تحریم و فشارهای این کشور را کاهش دهیم، با داشتن رابطه بهتر به هدف‌مان می‌رسیم»
این مطالب در حالی بیان می شود که در دی ماه 98 دولت آمریکا در اقدامی ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند، همچنین سردار سلیمانی همواره به صراحت از نقش آمریکا در بحران های به وجود آمده در منطقه سخن گفته است. شهیدسلیمانی در طول مدت زمانی که به مجاهدت در منطقه مشغول بود هیچگاه کوچکترین ارتباطی با نیروهای آمریکایی برقرار نکرد که معروفترین آن نامه آمریکا خطاب به حاج قاسم بود که هیچ گاه گشوده نشد و این خبر توسط پمپئو، رئیس وقت سازمان جاسوسی سیا کاملا مورد تایید فرار گرفت.
شهید سلیمانی همواره آمریکا را یکی از اضلاع اصلی توطئه های صورت گرفته در منطقه می دانست که هیچ اراده ای برای مقابله و مبارزه با داعش ندارد زیرا این گروه ها زاییده ی دست خود آمریکا بود و مدارک و مستندات موجود که بسیاری از آنها منتشر شد نشان می داد که هر گاه تروریست ها در تنگنا قرار می گیرند این آمریکاست که سلاح های مورد نیاز آن ها را در اختیارشان قرار می دهد.
پس چرا و به چه علت این روزنامه سعی می کند به گونه ای القا کند که آمریکا و ایران با هم همکاری می کنند؟
البته در سال های نه چندان دور هم این جریان وقتی محبوبیت و مقبولیت شهید سلیمانی را در بین مردم دید تمام سعی خود را به کار گرفت تا شهید سلیمانی را یکی از مریدان سرسخت مرحوم هاشمی به مردم معرفی کند! اما شهید سلیمانی چطور می توانست مرید فردی باشد که بر طبق گفته های فرزندش(فائزه هاشمی) مخالف حضور ایران در سوریه بود و حضور ایران در سوریه را ماجراجویی می نامید!
در واقع نوع روابطی که روزنامه اعتماد میان مناسبات ایران و امریکا در منطقه برقرار کرده با توجه به برگزاری مذاکرات وین چیزی جز یک تحریف بزرگ تاریخی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود نیست

۱۴۰۰/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...