نسخه چاپی

علت آتش سوزی در بازار گل محلاتی مشخص شد

عکس خبري -علت آتش سوزي در بازار گل محلاتي مشخص شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در در آتش سوزی بازار گل یكی از شهروندان در دم جان خود را از دست می دهد و ۷ نفر به مراكز بهداشتی منتقل می شوند.

به گزارش نما، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در جلسه علنی شورای شهر درباره آتش سوزی بازار گل محلاتی، اظهار کرد: از زمان تماس شهروندان تا عملیات اتفاق حریق ۱۳ دقیقه به طول انجامید.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می شوند. یکی از شهروندان در دم جان خود را از دست می دهد و ۷ نفر به مراکز بهداشتی منتقل می شوند.

داوری با اشاره به اینکه بر اساس مصاحبه با افراد شاغل آنجا، در حال بالن ها بودند که سه سیلند در آنجا بوده که منجر به آتش سوزی می شود، بیان کرد: ۲۰ آتش سوزی در این بازار طی یک سال اخیر رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تصریح کرد: از سال ۹۲ ، ۱۰ اخطار و ۸ دستور عمل به بازار گل محلاتی از سوی آتش نشانی داده شده است. شهرداری تهران ظابط ایمنی نیست. ۱۲۹ ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد که بازار گل یکی از این ساختمان ها است، باید مجلس شورای اسلامی باید برای قانون ایمنی تر در تهران ورود کند.

وی گفت: بازار گل محلاتی یکی از ساختمان های نا ایمنی است که مجموعه آتش نشانی تهران اقدامات زیادی برای ایمن سازی آن انجام داد اما موانعی زیادی داشت.

منبع:برنا

۱۴۰۰/۱۰/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...