نسخه چاپی

عرضه شدن نسخه جدید محصول جنجالی اپل در ژاپن

عکس خبري -عرضه شدن نسخه جديد محصول جنجالي اپل در ژاپن

حواشی پیش آمده راجب ایرتگ‌های اپل این شركت را مجبور به ساخت نسخه ای خاص برای ژاپن كرد.

به گزارش نما، ایرتگ‌های اپل به عنوان یابنده کلید به افراد کمک می کنند تا اشیاء گم شده خود را پیدا کنند. در واقع این نوع اشیا یکی از بحث برانگیزترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. اگرچه شرکت اپل فناوری‌های مختلفی را برای جلوگیری از ردیابی یا تعقیب ناخواسته در ایرتگ‌های خود گنجانده است، اما دور زدن نرم‌افزار این دستگاه برای هکرها بسیار آسان خواهد بود.

گزارش‌های مختلف در مورد افرادی که به دلیل استفاده از این محصول تحت تعقیب سارقان قرار گرفته اند و اتومبیل آن‌ها به سرقت رفته در طول سال خبرساز شده است. حتی باید این موضوع هم در نظر داشت که کاربران اندروید حتی هشدار صوتی داخلی ایرتگ‌ها که برای یافتن ایرتگ‌های ناشناس ایجاد شده را دریافت نمی‌کنند.

ردیاب‌های کوچک پیش از این هم وجود داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد محصولی که توسط اپل ساخته شده، سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است. اگرچه تبلیغات منفی زیادی علیه این محصول صورت گرفت، اما هنوز هم ایرتگ‌ها خریداران زیادی دارند.

اپل تصمیم گرفته نسخه‌ای خاص از این محصول را به مناسب سال جدید ژاپنی در کشور عرضه کند. این محصول در جای دیگری وجود ندارد و تنها ۲۰ هزار مشتری اول که یکی از آیفون‌های واجد شرایط را خریداری کنند می‌توانند این محصول را دریافت کنند.

لوگوی ببر در نسخه محدود ایرتگ نشان‌دهنده سال ببر در ژاپن است که از اول ژانویه ۲۰۲۲ شروع می‌شود. خریداران آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی یا آیفون SE می‌توانند این محصول را دریافت کنند. علاوه بر این مشتریانی که محصولات مختلف اپل را در چند روز اول سال ۲۰۲۲ خریداری می‌کنند، کارت‌های هدیه اپل به ارزش ۶۰۰۰ ین (حدود ۵۰ دلار) و ۲۴۰۰۰ ین (۲۱۰ دلار) دریافت خواهند کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...