نسخه چاپی

وضع جسمانی مقامات فعلی و سابق جهان

عکس خبري -وضع جسماني مقامات فعلي و سابق جهان

یك روزنامه مصری در گزارشی به بررسی آخرین وضع پزشكی برخی سران سابق و فعلی سالخورده جهان از جمله حسنی مبارك، نلسون ماندلا، هوگو چاوز و هیلاری كلینتون پرداخته و در عین حال به وضع جسمانی شاه عربستان اشاره ای نكرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، روزنامه الاهرام مصر در گزارشی به بررسی وضع جسمانی وخیم برخی سران جهان پرداخته است.

در ابتدای این گزارش به وضع حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر اشاره شده که اخیرا اعلام شد با مرگ دست و پنجه نرم می کند و حتی از پزشک معالج خود تقاضای مرگ داوطلبانه کرده است.

در ادامه این گزارش به وضع جسمانی "نلسون ماندلا" 94 ساله رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی اشاره شده است. "جاکوب زوما" رئیس جمهور آفریقای جنوبی اخیرا از مردم این کشور خواسته بود برای سلامتی ماندلا دعا کنند.

از سوی دیگر، بیانیه روز گذشته دولت ونزوئلا درباره وضع "هوگو چاوز" ، ابهامات درباره وضعیت جسمانی وی را بیشتر کرده است. معاون ریاست جمهوری ونزوئلا اخیرا از وخیم شدن حال هوگو چاوز به علت انجام عمل های متعدد جراحی در کوبا خبر داده بود.

وضع جسمانی "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه 65 ساله آمریکا نیز تعریفی ندارد. کلینتون روز گذشته به خاطر لخته خونی پیدا شده در بدنش، در بیمارستان بستری شده است.

روزنامه الاهرام البته در این گزارش اشاره ای به وضع جسمانی ملک عبدالله پادشاه سالخورده عربستان که اخیرا یک عمل جراحی داشته است، اشاره ای نکرده است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...