نسخه چاپی

توصیه ستاره اسبق منچستریونایتد؛ پوچتینو را مربی بعدی تیم كنید

عکس خبري -توصيه ستاره اسبق منچستريونايتد؛ پوچتينو را مربي بعدي تيم کنيد

كارشناس فوتبال و ستاره اسبق منچستریونایتد در خصوص مربی بعدی این تیم صحبت كرد.

به گزارش نما، شب گذشته منچستریونایتد مقابل نیوکاسل نمایش ضعیفی از خود نشان داد و مقابل تیم قعرجدولی به سختی به تساوی یک بر یک رسید که باعث شد رسانه‌ها به شدت از نمایش تیم رانگنیک انتقاد کنند.

گری نویل در دوشنبه‌های اسکای اسپورت در پاسخ به سوال جیمی کرگر که چه مربی مناسب یونایتد است، گفت: نه فکر نمی‌کنم کونته گزینه مناسبی برای یونایتد بود. ممکن است مردم با من موافق نباشند ولی او گزینه مناسبی برای هدایت شیاطین سرخ نبود.

وی ادامه داد: من پوچتینو را دوست دارم. به دلیل اینکه او تجربه مربیگری در این رقابت را دارد و می‌داند چگونه باید فوتبال درست را به نمایش گذارد. او می‌داند که با یک قدم بزرگ بردارد. درست است که الان مربی ستاره‌های دنیاست ولی همیشه درست رفتار می‌کند و به خوبی می‌تواند یک تیم را مدیریت کند.

نویل اضافه کرد: او خیلی خوب می‌داند که با بازیکنانش چگونه باید رفتار کند ولی اکنون سرمربی پاری سن ژرمن است و نمی‌دانیم در انتهای فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.

طبق قرارداد رانگنیک با منچستریونایتد، او تنها تا پایان سال هدایت تیم را برعهده دارد و پس از آن مدیریت ورزشی را برعهده خواهد گرفت. باید دید او چه گزینه‌ای را مناسب مربیگری در اولدترافورد می‌داند.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...