نسخه چاپی

واكنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به ماجرای مهدوی‌كیا، كنعانی‌زادگان و انتخاب سرمربی فوتسال

عکس خبري -واکنش عضو هيات رئيسه فدراسيون به ماجراي مهدوي‌کيا، کنعاني‌زادگان و انتخاب سرمربي فوتسال

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: حوزه كاری من در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص است و درباره ماجرای مهدوی‌كیا باید دوستان دیگر توضیح بدهند.

به گزارش نما، احسان اصولی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و معاون بانوان ریاست جمهوری اظهار داشت: تیم ملی بانوان در رویدادی تاریخی برای اولین بار فرصت و افتخار حضور در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد. امروز با حضور معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، جمعی از نمایندگان مجلس، معاون امور بانوان وزارت ورزش و تعدادی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مراسمی برگزار کره و از اردوی این تیم بازدید داشتیم. سرمربی و سرپرست تیم ملی بانوان نکاتی مطرح کردند و قرار شد فضایی حمایتی برای تشویق این عزیزان مهیا شد. از حضور همه عزیزان در محل تمرین تشکر می‌کنیم.

وی در مورد مشکلات مربوط به قرارداد و لباس داوران فوتبال کشورمان توضیح داد: قرارداد مربوط به اسپانسر داوران از قبل با مجموعه نفت پارس بسته شده بود و این قرارداد تا پایان امسال اعتبار دارد. طبق گفت‌وگوهای انجام شده و توقعات ما عدد مربوط به این قرارداد خیلی مورد تایید و منصفانه نیست. گفت‌وگوهایی داشتیم و برخی مسائل نهایی شد. در مورد اقلام مربوط به لباس‌ و تجهیزات داوران انتظاراتی داریم. بخشی از کار نهایی شده است.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا برای انجام این اقدامات زمان از دست نرفته است، گفت: قرارداد قبلی اکنون ساری و جاری است و طبق همان کارها را انجام می‌دهیم. مواد و بندهای قرارداد قبلی و تعهدات دو طرف مشخص است. دنبال این هستیم صرف و صلاح فدراسیون مربوط به قرارداد را بالا ببریم و بابت این موضوع گفت‌وگوهای مفصلی انجام دادیم. مدت زیادی تا پایان سال باقی نمانده و ان‌شاءالله در قرارداد جدیدی که با همین مجموعه خواهیم داشت این موارد اعمال خواهد شد تا ایرادات رفع شود.

اصولی در مورد وضعیت بحرانی پدیده و اینکه این تیم با کسب دو امتیاز از ۱۱ بازی ضعیف‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر تا این مقطع از مسابقات است پاسخ داد: در خصوص این موضوع در محل‌های مختلف مفصل صحبت کردم. ما هم نگران و ناراحت هستیم از هیچ کوششی برای خروج پدیده از این وضعیت فروگذار نخواهیم کرد. از پدیده حمایت کرده و همچنان حمایت خواهیم کرد. هر چند دوستان با صدای رسا گفته‌اند کمک ما را نمی‌خواهند اما خود را نسبت به تیم شهر و استان مان مسئول می‌دانیم. همچنان کمک خواهیم کرد در این مورد بحث زیاد شده امیدوارم نتایج را ببنیم. با هیچ تیمی مشکل نداریم و از ابتدا رویکردمان حمایت از پدیده بوده است و همچنان خواهد بود.

وی در مورد حواشی حضور مهدی مهدوی‌کیا در دیدار تیم‌های منتخب اعراب و ستارگان جهان و حاشیه اخیر مربوط به محمد حسین کنعانی‌زادگان توضیح داد:‌ در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تقسیم کار کرده‌ایم. حوزه کاری من مشخص است. در فوتسال و بحث بازاریابی در خدمت هستم و در مورد آنها توضیح می‌دهم اما طبق تقسیم کار انجام شده در مورد چنین مسائلی سایر دوستان توضیح خواهند داد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت قرارداد محمد نظام‌الشریعه عنوان کرد: وی تا پایان امسال قرارداد دارد. مکانیزمی را برای تمام انتخاب‌ها به ویژه در حوزه سرمربی‌ها طراحی کرده و باید برخی شاخص‌ها و مصادیق را احصا کنیم تا مصادیق هم در همین قالب قرار بگیرد. هر فردی بیش‌ترین امتیازات و شرایط تحقق را داشته باشد وی را به رئیس فدراسیون ارائه خواهیم کرد. روال فدراسیون و اساسنامه هم به این شکل است که رئیس پیشنهاد را به هیات رئیسه می‌آورد و در آنجا تصمیم‌گیری می‌شود. مهم‌ترین رویداد فوتسال مسابقات زیر ۱۹ سال کافا است که از ۲۰ تا ۳۰ دی در قرقیزستان قطعی شد.

وی درمورد شایعات مطرح‌شده نسبت به اینکه دیدارهای دوستانه با ایتالیا آخرین بازی‌های این تیم با هدایت محمد ناظم‌الشریعه بود و وی به زودی جای خود را به وحید شمسایی می‌دهد، گفت: نمی‌دانم چه کسی چنین حرفی زده و اصلا در این مورد صحبتی نکردم. ناظم‌الشریعه تا پایان سال قرارداد دارد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...