نسخه چاپی

دیدار 4 هزار دانشجوی بسیجی با رهبر

رئیس مركز قرآن و عترت بسیج دانشجویی از دیدار 4 هزار نفر از دانشجویان با مقام معظم رهبری در قالب هیئت‌های مذهبی دانشجویی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رحیم قربانی، رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی از دیدار 4 هزار نفر از دانشجویان در قالب هیئت‌های مذهبی دانشجویی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد.


وی اظهار داشت: هیئت‌های عزاداری دانشجویان ساعت 7:30 روز اربعین امام حسین(ع) در مسجد دانشگاه تهران گرد هم می‌آیند و پس از برگزاری مراسم سوگواری برای اباعبدالله الحسین(ع) از همان جا حرکت دسته‌های عزاداری به سوی بیت رهبری شروع می‌شود و سپس عزاداران به خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند رسید.


رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی با اشاره به حضور گسترده هیئت‌های دانشجویی از نقاط مختلف کشور عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، هیئت‌هایی از دانشگاه‌های تهران بزرگ و به نمایندگی از سایر استان‌ها نیز از چند استان دعوت کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به استان‌های قم، البرز، قزوین، سمنان، زنجان و دانشگاه‌های اطراف استان تهران اشاره کرد.


وی گفت: هیئت‌های بسیجی دانشجویی با شرکت در مراسم روز اربعین علاوه بر عزاداری و زنده نگه داشتن یاد و نام سیدالشهداء(ع)، درک بصیرت‌ها و عبرت‌های عاشورا به تجدید میثاق با ولایت و حمایت از نظام اسلامی می‌پردازند و انزجار خویش را از استکبار جهانی و ایادی آن در داخل اعلام می‌کنند.


قربانی ادامه داد: از جمله برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی، شناسایی هیئت‌های مذهبی در سطح دانشگا‌های کشور بوده است و در همین راستا امسال نیز بر آن بوده‌ایم تا 100 هیئت مذهبی بسیج دانشجویی تشکیل شود که خوشبختانه این موضوع محقق شد.


وی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که استکبار جهانی با فشارها و تحریم‌ها علیه ما به وجود آورده است اما دانشجویان ما نشان می‌دهند که فرزندان عاشورایی بوده و ضمن تحمل سختی‌ها، لحظه‌ای از آرمان‌های خویش کوتاه نخواهند آمد و با معرفتی که نسبت به حرکت اباعبدالله‌الحسین(ع) به دست آورده‌اند مسیر حرکت خود را طی می‌کنند.


رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: چندین سخنران و مداح اهل‌بیت‌(ع) در روز مراسم اربعین حسینی در محضر رهبر انقلاب به عزاداری خواهند پرداخت و بعد از اتمام مراسم، عزاداران مهمان سفره اطعام ابا عبدالله الحسین(ع) خواهند بود.

۱۳۹۱/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...