نسخه چاپی

آغاز به كار پویش «قهرمان» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

عکس خبري -آغاز به کار پويش «قهرمان» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سليماني

پویش «قهرمان» در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آغاز به كار كرد.

به گزارش نما، چیزی تا دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، سردار دلها و قهرمان ملت ایران و امت اسلامی باقی نمانده، روزی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به عنوان یک نقطه روشن در تاریخ ثبت شد.

رهبر انقلاب در تاریخ ۲۶ آذر ماه ۹۹ بود که فرمودند: « شهادت سردار سلیمانی در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ روشن. و شهید سلیمانی، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد. »

بر همین اساس پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه، با آغاز پویش «قهرمان» که برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شهید سلیمانی است، مجموعه کاملی از محتوای مرتبط با رهبرانقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی را جهت استفاده و تولید محتوای هنری و استفاده پژوهشگران و علاقه‌مندان منتشر می‌کند.
«قهرمان» عنوان پویش‌ جدید بخش تعامل با مخاطب «همگام» است. کاربران می توانند با مراجعه به صفحه ویژه شهید سلیمانی به آدرس http://farsi.khamenei.ir/ShahidSoleimani ضمن دریافت فیلم و متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شهید سلیمانی، به اسناد و مدارک پویش #قهرمان و دیگر مستندات رسانه‌ای مربوط به حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر مطهر ایشان و شهدای همراه دسترسی یابند و از آن برای استفاده در تولیدات رسانه‌ای استفاده کرده و در صورت تمایل و برای بازنشر، محصول تولیدی خود را به همین صفحه ارسال کنند.

این پویش تا ۲۷ دی‌ماه، سالروز سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در نمازجمعه سال۹۸ ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...