نسخه چاپی

محمد حسن آصفری نما:

حماسه ۹ دی اثبات كرد كه جریان فتنه سر در آبشخور دشمنان قسم خورده انقلاب دارند

عکس خبري -حماسه  ? دي اثبات کرد که جريان فتنه سر در آبشخور دشمنان قسم خورده انقلاب دارد

نایب رئیس كمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: «حماسه ۹ دی» نشان داد كه آبشخور جریان فتنه و برانداز در خارج از كشور است و مورد حمایت آنها قرار دارد.

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به سالروز حماسه «یوم الله ۹دی» گفت : حماسه یوم الله ۹دی در تاریخ انقلاب اسلامی باقی ماند.

وی با بیان اینکه «یوم الله ۹دی» نشان داد که جریان فتنه با خارج از کشور در ارتباط است، بیان داشت: حماسه ۹ دی نشان داد که آبشخور جریان فتنه و برانداز در خارج از کشور است و مورد حمایت آنها قرار دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تا انقلاب باقی هست جریان فتنه انگیزی هم در کشور وجود دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب شد تا هیمنه استکبار و در رأس آنها رژیم‌صهیونیستی نقش بر آب شود لذا این دشمنان دست از تخریب آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت و تا زمانی که رویکرد انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است، جریان فتنه هم وجود خواهد داشت.

آصفری با بیان اینکه باید از «یوم الله ۹ دی» درس بصیرت‌افزایی بگیریم، بیان داشت: یوم الله ۹دی درس در مسیر ولایت و انقلاب حرکت کردن بود و این بزرگترین درسی است که می توان از این حماسه گرفت البته باید به این مسئله توجه داشته باشیم که مردم همیشه پای انقلابشان بوده اند و هستند و آن کسی که باید بیشتر در مسیر انقلاب حرکت کند، مسئولین هستند.

وی تاکید کرد: توقع این است که مسئولین در چارچوب قانون اساسی و در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام و حرکت کنند و طوری اقدام نکنند که مردم به نظام بی اعتماد و گلایه مند شوند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم قسم حضرت عباس (ع) را نخورده اند که اگر مسئولین ناکارآمد بودند، پای انقلاب بمانند لذا مردم تا زمانی پای انقلاب هستند که ببینند مسئولین در خط انقلاب و رهبری حرکت می کنند و به فکر دغدغه ها و مشکلاتشان هستند.

وی ادامه داد: اینکه مسئولین زندگی بر مبنای اشرافی گری داشته باشند و ارتباطشان با مردم قطع شود، این مسئله حتما سبب گلایه مندی و اعتراض مردم خواهد شد و در این اعتراضات و گلایه مندی است که جریان فتنه انگیزی ها نفوذ می کنند و مسیر اعتراضات مردمی را به سمت و سوی براندازی می کشاندند، لذا از این جهت باید مسئولین ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و دغدغه‌ها و مشکلات آنها را برطرف کند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...