نسخه چاپی

قیمت ارزهای دیجیتالی امروز ۱۱ دی

عکس خبري -قيمت ارزهاي ديجيتالي امروز ?? دي

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه كرد.

به گزارش نما، بانک مرکزی کشور مکزیک ضمن منع بانک‌های این کشور از معامله ارزهای مجازی اعلام کرد که ارز دیجیتال اختصاصی خود را تا سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی می‌کند.

نگاه فعالان بازار ارزهای دیجیتال همیشه به بیت کوین بوده و به همین دلیل رشد یا اُفت آن، برای تمام بازار اهمیت دارد. اخیرا اعلام شده در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۰ میلیون توئیت که در آن بیت کوین منشن شده، منتشر شده است که همین موضوع نشان دهنده اهمیت بیت کوین برای بازار ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال بومی اتریوم هم با نماد ETH بعد از بیت کوین و با اختلاف بسیار زیاد از بقیه رقبا در رتبه دوم بازار رمز ارز (بر اساس کل سرمایه) قرار دارد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۴.۱۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۷.۹۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۴۲.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۹۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۶.۱۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۴۷,۴۱۰ ۱,۴۳۵,۱۸۲,۱۴۱
اتریوم ۳,۷۱۷ ۱۱۲,۸۷۸,۴۴۹
بایننس کوین ۵۲۱ ۱۵,۷۷۱,۹۰۷
تتر ۱ ۳۰,۲۷۷
سولانا ۱۶۹ ۵,۱۶۲,۹۸۷
کاردانو ۱.۳۴ ۴۰,۴۴۴

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...