نسخه چاپی

احتمال افزایش ۳۸ درصدی قیمت ارز «سند باكس» در صورت حفظ حمایت فعلی

در صورت حفظ حمایت فعلی سند باكس، پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال بتواند تا ۳۸ درصد طی روزهای آینده رشد كند.

به گزارش نما ، با توقف نسبی افت قیمت بیت کوین طی ۴۸ ساعت گذشته، قیمت سندباکس در حال شکل دهی یک الگوی نمودار صعودی است که می تواند تا ۳۸ درصد به سمت ۹.۶۰ دلار افزایش یابد. تا زمانی که قیمت این توکن بتواند بالاتر از پایین ترین سطح تاریخ ۳۰ دسامبر یعنی ۵.۵۵ دلار باقی بماند، این هدف خوش بینانه همچنان  پا برجا خواهد بود. 

قیمت سندباکس در حال شکل دهی یک الگوی نمودار فنجانی در نمودار ۱۲ ساعته است که ۳۸ درصد صعود را به سمت ۹.۶۰ دلار از خط گردن در ۶.۹۶ دلار پیش بینی می کند.

همانطور که در نمودار ملاحظه می فرمایید، سندباکس در سطح اصلاحی ۵۰% در ۶.۰۷ دلار و سپس در سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸% در ۶.۵۳ دلار با مقاومت فوری روبرو خواهد شد. سخت ترین مانعی که سند باکس باید بر آن غلبه کند، خط گردن الگوی فنی حاکم با ۶.۹۶ دلار است.

SANDUSDT


اگر قیمت سند باکس موفق شود از مرز بالایی الگوی نمودار غالب فراتر برود، می توان صعود ۳۸ درصدی قیمت را برای آن متصور بود. سند باکس همچنین با یک مقاومت دیگر در سطح ۷۸.۶% فیبوناچی اصلاحی روبرو خواهد شد که همزمان با خط مقاومتی که توسط شاخص معکوس حرکت (MRI) در ۷.۲۰ دلار به نمایش گذاشته شده است.

لذا قیمت سندباکس نیز باید در ابتدا به بالاترین قیمت خود در ۲۹ نوامبر یعنی ۷.۹۳ دلار و سپس بالاترین قیمت در ۲۵ نوامبر یعنی ۸.۵۱ دلار برسد. سپس سطح گسترش فیبوناچی ۱۲۷.۲% قبل افزایش قیمت ۳۸ درصدی، به عنوان یک باد مخالف برای سند باکس در ۹.۱۱ دلار عمل خواهد کرد. 

اما اگر سفارشات فروش افزایش پیدا کند، قیمت سند باکس به سمت نزدیکترین پشتیبانی در میانگین متحرک ساده ۲۱ ساعته (SMA) در ۵.۹۷ دلار کاهش خواهد یافت. همچنین یک حمایت دیگر نیز ممکن است در پایین ترین سطح ۳۰ دسامبر در نقطه  ۵.۵۵ دلار ظاهر شود.

با این حال، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که اگر سند باکس نتواند دو محدوده حمایتی مذکور را حفظ کند، چشم اندازی صعودی مذکور ابطال خواهد شد که پس از آن، قیمت سندباکس می‌تواند با کاهش بیشتر مواجه شده و تا پشتیبانی در سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۵.۶۰ دلار، سپس در SMA ۵۰ دوازده ساعته در ۵.۴۵ دلار، سپس در SMA ۱۰۰ دوازده ساعته در ۵.۲۷ دلار نزول کند.

بازار 

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...