نسخه چاپی

افتتاح میدان‌گاه شهدای صادقیه به عنوان پنجمین پروژه مدیریت شهری ششم

افتتاح ميدان‌گاه شهداي صادقيه به عنوان پنجمين پروژه مديريت شهري ششم

میدان گاه شهدای صادقیه با ایجاد فضای سبز و مسیر‌های دوچرخه سواری و زیباسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نما ، میدان گاه شهدای صادقیه صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی شهردار تهران افتتاح شد.

هادی حق بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه این پروژه به عنوان پنجمین پروژه مدیریت شهری ششم است که افتتاح می‌شود و عرصه آن یک هکتار است. گفت: عملیات اجرایی این پروژه از اوایل اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است. اجرای این پروژه سرانه فضای سبز منطقه را افزایش داده و علاوه بر ایجاد مسیر دوچرخه سواری، در زیباسازی شهر نیز مؤثر است.

حق بین درباره میزان هزینه ساخت این پروژه بیان کرد: برای ساخت میدان گاه شهدای صادقیه حدوداً ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه نیز مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ شهر تهران در این مراسم گفت: این فضا قبلاً مسیر یک کانال بود که با وجود به سازی در آن، شاهد یک نا به سامانی شهری در این منطقه بودیم.

وی افزود: این پروژه یک نگاه انسان محور را به شهر منتقل خواهد کرد و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها کیفیت زندگی شهری افزایش یابد.

وی بیان کرد: پل‌های ارتباطی فضا‌های شهری را در قالب پل‌های پیاده در نظر گرفته‌ایم تا خروجی آن ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشد.

شهردار منطقه ۲ اظهار داشت: پل عابر پیاده شیخ فضل الله نوری احداث شده و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

صالحی عنوان کرد: پل دیگری در بزرگراه شهید همت احداث شده و با تاکید شهردار تهران قرار بر تکمیل این مسیر‌ها داریم که با تکمیل این مسیر‌ها ۶۷ کیلومتر مسیر پیاده راه قابل بهره برداری برای شهروندان داریم و در طول مسیر‌ها نیز پروژه‌هایی برای مردم طراحی خواهد شد. 

داشنجو

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...