نسخه چاپی

مديرعامل آبي‌ها كدام گزينه را انتخاب خواهد كرد

پیشنهاد3میلیاردی اوساسونابه نكونام

عکس خبري -پيشنهاد3ميلياردي اوساسونابه نکونام

رضایتنامه نكونام را بدهیم یا ندهیم؟!» علی فتح‌ا...زاده پس از مذاكراتی كه با مدیربرنامه جواد داشته بارها این سوال را از خود پرسیده است. او حالا باید از میان نكونام و مبلغ قابل توجهی كه بابت صدور رضایتنامه نكو گیرش می‌آید یكی را برگزیند.

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، مديرعامل استقلال از ياد نمي‌برد كه با چه سختي و مشقتي توانست جواد را از اوساسونا به استقلال بياورد. انتقالي كه شايد در مخيله خوشبين‌ترين استقلالي‌ها هم نمي‌گنجيد. حالا باشگاه اوساسونا مديربرنامه جواد را مامور كرده رضايت باشگاه استقلال را براي جدايي جواد جلب كند!

شايد اگر پامپلونايي‌ها مي‌دانستند به اين زودي از رفتن جوادشان پشيمان مي‌شوند هرگز اجازه نمي‌دانند اين بازيكن از اوساسونا به استقلال نقل مكان كند. نتايج ضعيفي كه اوساسونا طي ماه‌هاي اخير در لاليگا گرفته و خطر سقوط به دسته پايين‌تر را نيز هر روز بيشتر حس مي‌كند بيش از هر زمان ديگر آنها را ترغيب كرده تا براي بازگرداندن بازيكن سابق خود تلاش كنند.

آيا نكونام دوباره پيراهن اوساسونا را به تن خواهد كرد؟! اين سوال شايد به زودي پاسخ داده بشود چرا كه علي فتح‌ا...زاده بايد هرچه زودتر به پيشنهادي كه پامپلونايي‌ها داده‌اند پاسخ دهد. باشگاه اوساسونا مبلغ 900 هزاردلار را براي صدور رضايتنامه نكونام به باشگاه استقلال پيشنهاد داده است.


رقمي كه با توجه به قيمت دلار كم نيست و استقلال را به لحاظ مالي تا پايان فصل بيمه خواهد كرد. استقلال اكنون با مشكلاتي روبرو است؛ مشكلاتي كه از ابتداي فصل هم وجود داشت و علي فتح‌ا...زاده را سخت در مخمصه قرارداده بود. بدون شك رفتن جواد منجر به تامين بخش اعظمي از بودجه باشگاه استقلال خواهد شد اما از طرفي فتح‌ا...زاده مي‌داند كه اگر رضايتنامه اين بازيكن را صادر كند ممكن است امير قلعه‌نويي درميانه ميدان با مشكلاتي روبرو بشود.

اگر چه جواد نکونام تا به امروز بازي‌هاي آنچنان چشمگيري در تركيب استقلال انجام نداده اما به واقع از لحاظ دفاعي يكي از مهره‌هاي كارآمد استقلال به حساب مي‌آيد و آن وسط با قد و قامت بلند بالايش تيم‌ها را سخت مشغول خود كرده است البته كيانوش رحمتي هم در اين پست حضور دارد اما چنانچه جواد برود نمي‌توان از كيا كه نزديك به يك سال است پايش به توپ نخورده انتظار داشت آن وسط نقش يك هافبك دفاعي را به خوبي ايفا كند.

رفتن جواد از استقلال اگرچه به لحاظ مالي براي استقلال خوب است و مديربرنامه‌هاي نكو هم هر روز مي‌كوشد فتح‌ا...زاده را براي صدور رضايتنامه بازيكنش ترغيب كند اما به واقع استقلال را وارد چالشي عظيم خواهد كرد.

شايد از ساموئل هم بتوان به‌عنوان مهره‌اي كه جاي جواد را مي‌تواند پر كند ياد كرد، اما اين بازيكن آن گزينه مد نظر استقلالي‌ها در ميانه ميدان نيست و اصولا ساموئل در پست دفاع بيشتر از پست‌هاي مياني كارآيي دارد.

علي فتح‌ا...زاده تاكنون پاسخي به پامپلونايي‌ها نداده است و روز گذشته و با طرح رسمي پيشنهاد اوساسونايي‌ها براي بازگشت نكونام سعي كرد سياست سكوت را پيش بگيرد و در اين باره چيزي نگويد

۱۳۹۱/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...