نسخه چاپی

قیمت چند برابری میوه در سطح شهر

دبیر اتحادیه بارفروشان با بیان اینكه میوه در میادین فراوان و با قیمت ارزان عرضه می‌شود از عرضه چهار برابری قیمت در سطح شهر خبر داد.

به گزارش نما، علی حاج‌فتحعلی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در حالی که قیمت یک کیلوگرم پرتقال با کیفیت عالی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران 700 تا 800 تومان و نهایت یک هزار تومان عرضه می‌شود اما قیمت آن در خرده‌فروشی‌های تهران به سه تا چهار برابر می‌رسد.

دبیر اتحادیه بارفروشان افزود: قیمت کیوی نیز کیلویی 700 تا 1500 تومان است که در خرده‌فروشی‌ها به قیمت چند برابری به فروش می‌رسد.

وی همچنین افزود: قیمت یک کیلوگرم سبزی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار 500 تا 600 تومان است اما در سطح شهر کیلویی 1500 تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: طبق قانون، فروشندگان میوه سطح شهر مجازند تنها 35 درصد بیشتر از فاکتور دریافتی از میدان مرکزی میوه‌ بفروشند، اما این قانون به هیچ عنوان رعایت نمی‌شود.

حاج‌فتحعلی گفت: در 8 درب خروجی میدان مرکزی میوه و تره‌بار فاکتور بارهای میوه بررسی می‌شود و هیچ میوه‌ای بدون فاکتور از این میدان خارج نمی‌شود مگر اینکه خریداری خودش فاکتور نخواهد.

دبیر اتحادیه بارفروشان تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال میوه خارجی نیز وجود ندارد و با توان تولید داخل میوه فراوان و ارزان در میادین عرضه می‌شود. مسئولان باید نظارت جدی به قیمت میوه‌ها در سطح شهر داشته باشند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...