نسخه چاپی

سردار سلامی: دشمنان ما در حال تسلیم شدن مقابل كرونا هستند

سردار سلامي: دشمنان ما در حال تسليم شدن مقابل کرونا هستند

فرمانده سپاه با بیان اینكه دشمنان ما در حال تسلیم شدن مقابل كرونا و در صدر بیشترین ابتلا و فوتی قرار دارند گفت: برای عزیز بودن هیچ راهی جز پیشرفت و قوی شدن نداریم و باید مرزهای علم را پیش ببریم.

به گزارش نما ،سردار سلامی فرمانده سپاه امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تحقیقاتی باقرالعلوم سپاه و آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن نورا، با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد جنگ روانی و کاهش اعتماد به نفس ملت ایران اظهار داشت: نبرد برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی و القای خودباختگی است؛‌نبرد برای این است که به استعدادهای درونی خود کم اعتماد شویم و اینکه جهان غرب را صاحب برتری بدانیم.

وی افزود: وقتی از عزت صحبت می‌کنیم یعنی اینکه فقط با مؤمنان اهل خضوع هستیم اما در مقابل کافران این عزت یعنی مستقل بودن، عقب مانده نبودن و حرکت بر مبنای ایمان به خدا و ایمان به خود است.

فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان ما در مواجه با کرونا در حال تفهیم شدن هستند گفت: آنها در صدر بیشترین ابتلا و فوتی‌ها قرار دارند اما ایران به برکت اسلام و رهبری معظم که حکمت، معنویت و احساس عمیق دارد باعث شده همه برای یک بیمار و همه برای هم زندگی کنند.

اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ راهی برای عزیز بودن جز پیشرفت و قوی بودن نداریم گفت: باید مرزهای علم را پیش ببریم و نباید دانشگاه صرفا مصرف‌کننده علم باشد و باید تولیدکننده آن باشیم.

وی با اشاره به ساخت واکسن نورا در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله گفت:‌تا این لحظه موفق شدیم کارنامه موفقی در کشور ارائه دهیم و همه سپاه و بسیج برای کاهش آلام مردم در خدمت هستند و حرکت می‌کنیم و بنده بر اساس واقعیت اطمینان می‌دهم آینده روشنی در انتظار جامعه است.

فارس

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...