نسخه چاپی

سردار اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

سردار سلیمانی در همه میادین جان بركف بود

عکس خبري -سردار سليماني در همه ميادين جان برکف بود

نماینده مردم "تهران ری، شمیرانات، اسلامشهر،پردیس" در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه میادین جان بركف بود، در حال حاضر حاج قاسم سلیمانی در میان ما نیست و این باعث تاسف و نگرانی ما است اما این انقلاب و این مملكت جوانانی دارد كه قطعاً راه و جای بزرگان را پر خواهند كرد.

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی "نما" با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که در اصل ابعاد مختلفی داشت.

وی تصریح کرد: تفکر فداکاری، انگیزه الهی، ایثارگری، شجاعت ،مردم داری و ولایت مداری همگی در حاج قاسم جمع شده بود.

این نماینده مجلس بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی همگی این صفات را کنار هم گذاشت و هر روز خودش را بیشتر تقویت کند تا در ادامه با نفس خود مبارزه کند لذا از این طریق بود که حاج قاسم سلیمانی توانست در برابر سختی ها تحمل لازم را داشته باشد.

کوثری با بیان این که حاج قاسم سلیمانی از سال ۵۹ الی۶۰ وارد جنگ تحمیلی شد، بیان داشت: زمانی حاج قاسم در جنوب شرقی کشور با اشرار مبارزه کرد و در ادامه به واسطه نیروی قدس در افغانستان فعالیت داشت و نهایتاً به مبارزه با داعش رسید و پس از آن توسط آمریکایی های جنایتکار شهید شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما هیچ موقع با وجود این همه فعالیت، خستگی در چهره حاج‌قاسم نمی دیدیم؛ حاج قاسم هر روز نسبت به روز قبل تر، با انگیز تر، محکم تر و مصمم تر بود، لذا انسان که اینچنین فداکاری می کند حتما مردم هم بدین نحو از او یاد خواهند کرد.

کوثری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت، بیان داشت: از این رو ما اگر می‌خواهیم کشور پیشرفت کند باید در همه ابعاد و موضوعات این چنین مدیرانی داشته باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در همه میادین جان برکف بود، تاکید کرد: در حال حاضر حاج قاسم سلیمانی در میان ما نیست و این باعث تاسف و نگرانی ما است اما این انقلاب و این مملکت جوانانی دارد که قطعاً راه و جای بزرگان را پر خواهند کرد.

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...