نسخه چاپی

ادامه اخطارهای غیرفنی بازیكنان پرسپولیس/ حواس حامد لك هست؟

عکس خبري -ادامه اخطارهاي غيرفني بازيکنان پرسپوليس/ حواس حامد لک هست؟

روند دریافت اخطارهای غیر فنی بازیكنان پرسپولیس ادامه دارد و این موضوع در دیدار با تراكتور هم تكرار شد.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل تراکتور تبریز شد تا با ۲۸ امتیاز در فاصله یک قدمی با استقلال تهران قرار بگیرد.

در این دیدار پیام حیدری داور مسابقه سه بار مجبور شد به شاگردان یحیی گل محمدی کارت زرد نشان بدهد. در میان اخطاری های پرسپولیس، تنها علی شجاعی به دلیل خطا روی بازیکن تراکتور به طور فنی کارت زرد گرفت اما در مورد حامد لک و فرشاد فرجی شرایط به گونه دیگری بود.

حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس بدون توجه به رفتن «بوژیدار رادوشوویچ» از پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی با باشگاه، با داور مسابقه صحبت غیر مرتبط انجام داد و اخطار گرفت. کارت زردی که فرشاد فرجی نیز به دلیل تأخیر در شروع بازی در دقایق پایانی بازی دریافت کرد تا مدافعان تیمی که پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر را یدک می کشند نشان دهند هنوز رفتار حرفه‌ای را نیاموخته‌اند.

جالب اینکه کادر فنی پرسپولیس همچون مدیران باشگاه هیچ توجهی به اخطارهای غیرفنی بازیکنان خود نمی‌کنند تا آنها آزادانه در روزهایی که خبری ازکمیته انضباطی با خطر محرومیت‌های خود به دلیل گرفتن کارت‌های زرد غیر فنی، بازی کنند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...