نسخه چاپی

سخنگوی «أنصارالله»:

توقیف كشتی نظامی امارات توسط یمن صفوف متجاوزان را به لرزه درآورد

عکس خبري -توقيف کشتي نظامي امارات توسط يمن صفوف متجاوزان را به لرزه درآورد

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی با اشاره به توقیف كشتی نظامی امارات توسط نیروهای این كشور، گفت: توقیف كشتی اماراتی صفوف متجاوزان را به لرزه درآورد.

به گزارش نمابه نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» بار دیگر به توقیف کشتی نظامی امارات توسط این کشور واکنش نشان داد. وی در سخنانی گفت: توقیف کشتی نظامی امارات صفوف متجاوزان را به لرزه درآورد.
بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش أنصارالله یمن افزود: ما از نیروی دریایی یمن به دلیل محقق ساختن این دستاورد نظامی که جرأت و شجاعت در آن موج می‌زند، قدردانی می‌کنیم. تحقق چنین دستاوردی به مثابه ارسال پیام واضحی به متجاوزان است.

عبدالسلام یادآور شد: یمنی‌ها با این اقدام خود این پیام را به متجاوزان سعودی مخابره کردند که قدرت یمن درهم شکسته نخواهد شد. پس از این عملیات منحصر به فرد، مردم یمن از نیروهای مسلح انتظار دارند تا در آینده دستاوردهای بزرگ‌تری را رقم بزنند.

گفتنی است، روز گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیان جزئیات عملیات توقیف کشتی نظامی امارات گفت: نیروهای یمنی از چند هفته قبل فعالیت‌های این کشتی نظامی در آب‌های یمن را زیر نظر گرفته بودند. این کشتی در حال انجام اقدامات خصمانه در آب‌های یمن بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: ما پس از توقیف این کشتی انواع و اقسام تسلیحات و تجهیزات نظامی را از آن کشف و ضبط کردیم. تصاویری از این تسلیحات و تجهیزات به زودی منتشر می‌شود تا افکار عمومی بدانند امارات چه تسلیحاتی را برای کشتار مردم یمن ارسال کرده بود.

وی عنوان کرد: تمامی این تسلیحات تنها برای کشتار مردم یمن ارسال شده بودند. نیروی دریایی در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های خود در دفاع از آب‌های منطقه‌ای یمن، اقدام به توقیف کشتی متجاوز امارات کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح تصریح کرد: ما پیشتر نیز به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داده بودیم که در صورت تشدید تنش‌ها، عملیات‌های منحصر به فردی را علیه آن انجام می‌دهیم. اکنون نیز همان هشدار را بار دیگر تکرار می‌کنیم.

یحیی سریع اظهار داشت: ما گزینه‌های مناسبی را برای پاسخگویی به اقدام ائتلاف سعودی در تشدید تجاوزات خود علیه ملت یمن در اختیار داریم. بنابراین، بهتر است ائتلاف سعودی دست از حماقت بردارد.

وی تأکید کرد: اگر ائتلاف سعودی همچنان بر تداوم تجاوزات خود علیه یمن اصرار داشته باشد، نیروهای زمینی و هوایی یمنی در مکان‌هایی دورتر از آنچه که پیشتر دیده اند، آنها را غافلگیر خواهند ساخت. جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن بالاخره روزی متوقف خواهد شد و سرنوشتی جز شکست در انتظار این ائتلاف نیست.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت: به ائتلاف سعودی درباره هرگونه هدف قرار دادن کشتی نظامی توقیف شده هشدار می‌دهیم، چراکه هنوز هم شخصیت‌هایی با تابعیت‌های مختلف در کشتی حضور دارند.

این شخصیت نظامی یمن در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح یمن همچنان به دفاع از یمنی‌ها ادامه می‌دهند. تا زمانی که تجاوز و محاصره پایان نیابد و آزادی و استقلال برای یمنی‌ها محقق نشود، عملیات‌های منحصر به فرد یمنی‌ها ادامه خواهد یافت.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...