نسخه چاپی

در پی سیل در هرمزگان و سیستان و بلوچستان؛

پیگیری وضع سیل‌زدگان استان‌های جنوبی توسط رئیسی/ ماموریت رئیس‌جمهور به وزیر نیرو در مناطق سیل زده كشور / تماس تلفنی رئیس دفتر رئیس جمهور با استانداران ۴ استان

عکس خبري -پيگيري وضع سيل‌زدگان استان‌هاي جنوبي توسط رئيسي/ ماموريت رئيس‌جمهور به وزير نيرو در مناطق سيل زده کشور / تماس تلفني رئيس دفتر رئيس جمهور با استانداران ? استان

رئیس‌جمهور وزیر نیرو را به عنوان نماینده ویژه مامور كرد تا ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان وبلوچستان و هرمزگان، گزارشی را از آخرین اقدامات صورت گرفته برای كمك به مردم ارائه دهد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو را به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور مامور کرد تا ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، گزارشی را از آخرین اقدامات صورت گرفته برای کمک و امدادرسانی به مردم در این استان‌ها ارائه کند.

همچنین غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از حجت‌الاسلام رئیسی در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، آخرین اقدامات و تدابیر صورت گرفته برای رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را جویا شد و بر امدادرسانی سریع به سیل‌زدگان و انجام اقدامات جهادی با همکاری گروه‌های مختلف برای رفع آبگرفتگی و لایروبی معابر و منازل مسکونی و تامین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان تاکید کرد.

در این تماس‌ها مقرر شد استانداران خسارات وارده به مناطق مسکونی و باغات را برآورد کنند تا در جلسه آینده هیات دولت در خصوص نحوه جبران خسارت تصمیم گیری شود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...